פרויקט קיץ בריא 2012 נפתח בהפנינג ענק

החופש הגדול נפתח כבר לפני שבוע, אבל אלפי ילדים חולים המאושפזים בבתי החולים לא חווים אותו, כמידי שנה, עורכת עבורם עמותת "לב נעמי" את מסיבות "קיץ בריא" בלמעלה מ-10 בתי החולים ברחבי הארץ

מאות ילדים המאושפזים בבית החולים לילדים "ספרא" בתל השומר ובני משפחותיהם, השתתפו היום בהפנינג קיץ ענק שהתקיים בלובי בית החולים ופתח את אירועי "קיץ בריא 12" שעורכת עמותת "לב נעמי" בעשרה בתי חולים ברחבי הארץ.

האירוע התקיים עם תחילת החופש הגדול בבתי הספר, הילדים המאושפזים שלא חווים את חווית היציאה לחופש, קבלו גם הם הפנינג אמיתי וקופצני, שהביא אליהם את אווירת החופש אל תוך כותלי בית החולים. שורה ארוכה של אמנים ומפורסמים הגיעו כמידי שנה למסיבה, ליהנות מהאווירה ולהקפיץ את הילדים.

קיץ בריא 2012 – בית החולים תל-השומר

את האירוע פתח הסטנדאפיסט אייל נרדי, שהנחה את המסיבה, כוכב הזמר הים תיכוני יניב הראל שר והרקיד את הילדים והכניס את כל הנוכחים לאווירה העליזה של תחילת החופש.

כמיטב המסורת במסיבות שעורכת עמותת "לב נעמי", הילדים ובני משפחותיהם קבלו ממתקים ומתנות בשפע, לחמניות ונקניקיות, טרופיות, פופקורן, שערות סבתא ומגוון ממתקים מהמתנדבות, כשהן לבושות בובות ענק, שגם קיפצו בתוך הקהל והרקידו את הנוכחים.

בחלק האומנותי, הופיעו אמני הטלפתיה והעל-חושים שימי אטיאס, ליאור הוכמן ורועי זלצמן. מסי הליצנית, אורלי מור טופי של ליצנית וחיה וסרמן הפתיעו עם מופע יוגה צחוק.

בין הילדים עברו מפורסמים רבים שהגיעו לעודד ולשמח, ביניהם המוזיקאי ננסי ברנדס, קלוד דדיה, אור שוחט מהיפה והחנון, בנצי שני ואביב סיון מתוכנית "האח הגדול", השחקן איציק כהן והרקדן עומר עוזיאל. במהלך המסיבה, ישבו בפינת האולם המאפרת דגנית אברג'ל שקישטה את פני הילדים בציורים עליזים, ורותם חודרוב שערכה לכל ילד סדנת ממתקים טעימה ומעניינת.

שימי אטיאס ואור שוחט אמרו בגאווה כי זו לא הפעם הראשונה שהם מגיעים להתנדב ולשמח ב"לב נעמי". "היה לנו כיף בפעמים הקודמות, אז באנו שוב… ההרגשה היא שכל אחד מתנדב ותורם במה שהוא יכול מדביקה גם אותנו ואנו גאים ליטול חלק בדבר היפה הזה".

הרקדן עומר עוזיאל, אמר כי "כל אחד יכול לבוא ולשמח, אבל כשהילדים רואים דמויות מוכרות מהטלוויזיה, זה רק עוזר להם להתחבר אליהם ולשמוח איתם, כשאני מביט להם בעיניים אני רואה את הזיק שניצת בהם ואני שמח שהצלחתי לשמח אותם", סיים בהתרגשות.

כאמור, במהלך חופשת קיץ 2012 , ערכה עמותת "לב נעמי" מסיבות דומות ופעילויות חוויתיות שונות בעשרה בתי חולים ברחבי הארץ, במסגרת הפרויקט "קיץ בריא" הנערך מידי שנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן