מסיבות הוקרה מרגשות לאלפי מתנדבות אימפריית החסד של 'חסדי נעמי'

מסיבות הוקרה ייחודיות ומרגשת נערכו בחנוכה ל4,000 מתנדבות מכל רחבי הארץ, המפעילות את מערך ההתנדבות הגדול של אימפריית החסד 'חסדי נעמי', ומושיטות יד תומכת לאלפי משפחות בישראל. מסיבות ההוקרה הגדולות שנערכו במרכזי הפעילות של העמותה בבני ברק ובירושלים, עמדו בסימן הוקרה והערכה לאלפי המתנדבות העוסקות במלאכת הקודש באמונה ושלא על מנת לקבל פרס, ומעלות חיוך של תקווה על פניהם של רבבות ילדים רעבים.

יו"ר הארגון הרב יוסף כהן, העלה על נס את פעילות החסד הנעשית בסתר, אך מדליקה שלהבת בחשכת הקיום של אלפי משפחות: "מסירות נפש לחסד הנעשית על ידכן ללא לאות, לילה ויום, מאירה באור יקרות את עמוד החסד של העם היהודי, מסירות זו מהדהדת ללא מילים וללא קול, אך מהווה שירה אמיתית של חיים".

אלפי המתנדבות שגדשו את קומפלקס אולמות 'ארמונות חן' בבני ברק ואולם 'בית מלכה' בירושלים, האזינו במשך שעה ארוכה להרצאות שונות בגודל מעלתן של גומלי חסדים ובכוח מסירות הנפש למצות הצדקה, כשהמשתתפים כולם, אינם מסתירים את התפעלותם מהיקף הפעילות הנעשית על ידי העמותה שלא על מנת לקבל פרס.

בחלק האומנותי של המעמד, נהנו המתנדבות ממופע סוחף, מרגש וחינוכי, לצד מגוון פעילויות מגוונות שהביעו את הערכת העמותה לאלפי הנושאות בנטל העשייה היומיומית, ומעניקות מזון, שמחה ותמיכה לאלו הזקוקים לכך. את מסיבות ההוקרה המרגשת חתם מעמד הענקת שי אישי המוקיר את פעילותן של המתנדבות הרבות, כשהמעמד כולו מסתיים בתחושה מרוממת של תנופת פעילות החסד ביתר שאת, והושטת יד תומכת לאלפי משפחות וילדים נוספים בישראל המצפים לכך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
גיוס חירום לחלוקת חבילות מזון לניצולי שואה וקשישים נזקקים
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
כריך לכל תלמיד
דילוג לתוכן