הדמייה של מצווה

נגרר דמוי משאית 'פול טריילר' מסיירת בימים אלו במרכזי הערים ברחבי הארץ, במסגרת קמפיין התרמה לאלפי משפחות וילדים רעבים על ידי ארגון 'חסדי נעמי'

במסגרת התרמה ייחודית של עמותת החסד 'חסדי נעמי' לרכישת משאית 'פול טריילר' (משאית+נגרר) במטרה לשנע עוד למעלה מ-100 טון מזון מידי שבוע ולחלץ אלפי משפחות וילדים מחרפת רעב, הציבה העמותה ברחבי הארץ נגרר נפתח המדמה את גודל משאית ה'פול טריילר', על-מנת להמחיש לציבור את יכולת הקיבול הענקית של המשאית אותה מתעתדת העמותה לרכוש בעזרתו הנדיבה של הציבור, ולמלא בס"ד מידי יום בטונות סחורה טרייה של פירות וירקות, קפואים ומוצרי מזון יבשים, ולשנע את הסחורה בכל רחבי הארץ, בכדי להביא רווחה לאלפים המשוועים לכך.

בתקופה האחרונה לאור המצוקה הכלכלית הגוברת, מתרכזות מאות פניות כאובות של משפחות המשוועות לעזרה. בהוראתם ובהכוונתם של גדולי התורה שליט"א נעשתה פעילות אינטנסיבית ע"י חסדי נעמי, בכדי להרחיב את מערך החלוקה, שלצורך כך מבקשת העמותה את עזרת הציבור לרכוש את משאית ה'פול טריילר' ולאפשר לתכנית החלוקה החדשה לצאת לדרך.

בימים האחרונים כאמור, הציבה העמותה נגרר ענק המדמה את גודלה של המשאית העומדת לרכישה, ופונים לציבור בקריאה נרגשת בשם אלפי משפחות רעבות בישראל המצפות לתרומתם במוקד המיוחד שמספרו: 03-6777777. התורמים יקבלו הנצחה על-גבי המשאית לע"נ, או להקדשת הצלחה לכל היישועות.

יו"ר חסדי נעמי, הרב יוסף כהן אומר כי בעקבות המצוקה נטלה חסדי נעמי על עצמה את המיזם המתבקש כשהיא פונה על הציבור להשתתף בפעילות ההכרחית, אין אדם מישראל שיכול לעמוד מול דמעות של ילד שמקש בסך הכל – אוכל" אומר הרב כהן.

הנגרר הענק כבר מעורר הדים רבים בקרב הציבור, שעמד לראשונה על היקף הפעילות שיוזמת "חסדי נעמי", כשהתקווה היא שהציבור כולו יושיט יד ויעניק חיוך של תקווה לעוד ילד רעב, נתינה שכולה זכות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
גיוס חירום לחלוקת חבילות מזון לניצולי שואה וקשישים נזקקים
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
כריך לכל תלמיד
דילוג לתוכן