המבצע הכי שווה של חג שבועות

פרויקט פסגות יצא במבצע מרגש בהובלת עמותת חסדי נעמי

שת"פ חסדי נעמי ופרויקט פסגות

עמותת חסדי נעמי מסייעת מעל ל-40 שנים למשפחות נזקקות במהלך השנה, בחגים ומועדים. לרגל חג שבועות העמותה יצאה בשיתוף פעולה מיוחד וחשוב במיוחד לרגל החג. חסדי נעמי יחד עם תוכנית פסגות תוביל לאיסוף והפצת מוצרי מזון לניצולי שואה, קשישים ומשפחות הנזקקות בארץ.

תוכנית פסגות היא תוכנית יוקרתית בצה"ל. היא מאפשרת לבוגרי תיכון עם יכולות לימודיות גבוהות לשרת במערכי המחקר והפיתוח של הצה"ל. החניכים לומדים במהלך ארבע שנים וחוזרים לשירות לאחר מכן. התוכנית מציעה הכשרה מיוחדת וכוללת קורס הקצינים.

החנכים של תכנית זו ייאספו מוצרים מגוונים אותם יארזו בארגזי קרטון ויחלקו לנתמכי העמותה. את המוצרים הם יאפסו מחוץ לסופרים השונים ברחבי הארץ. המוצרים שהחברה הצעירים יאספו מחולקים לקטגוריות שונות על מנת להבטיח שכל הצרכים בסיסיים יהיו בסלי המזון.

בין קופסאות השימורים ניתן למצוא טונה, מלפפונים חמוצים, זיתים, תירס ואפונה. מבין הקטניות יש אורז, קמח, גרגרי חומוס, שעועית ורסק עגבניות. למוצרים המתוקים והחטיפים נכנסים שוקולד, שוקולד למריחה, במבה ודגני בוקר. בין מוצרי היסוד דאגו להכניס לסלים שמן, מלח, קמח ועוד. בנוסף גם הוסיפו בקבוק מיץ ענבים, לקידוש בחג. כל המוצרים שנאספים ומחולקים הם מוצרים שאינם דורשים קירור ומוצרים בעלי כשרות.


עמותת חסדי נעמי, שהוקמה בשנת 1984 על ידי הרב יוסף כהן, מתמקדת בסיוע למשפחות הנזקקות ומסייעת להן לשפר את איכות החיים באופן מוחלט. במיוחד לפני החגים, העמותה משפרת את איכות החיים של כ-25,000 משפחות נזקקות באופן קבוע.

שיתוף הפעולה של חסדי נעמי עם "תוכנית פסגות" היא אחת מהיוזמות החשובות של העמותה, המגשימה את מטרתה לספק מזון לאלו שזקוקים לו בזמן החג המיוחד הקרוב. עם התוכנית המרהיבה הזו, עמותת חסדי נעמי ממשיכה להתמודד עם אתגר העוני והזקוקים לסיוע בחברה. הפעילות הנפלאה של העמותה מעניקה לאנשים במצוקה תקווה ואמונה במתן הפתרונות הנכונים. באמצעות מתנדבים ותומכים רבים, עמותת חסדי נעמי ממשיכה לסייע לאלפי ניצולי שואה, קשישים ומשפחות נזקקות.

אם גם אתם מעוניינים לתמוך ולהיות חלק מהעשייה החשובה הזו, ניתן לתרום למען הפרויקטים השונים של עמותת חסדי נעמי כאן. ביחד, נוכל לספק עזרה וחיבוק חם לאלו שזקוקים לזה ולהבטיח חג שבועות מברך ושמח לכל המשפחות בארץ.

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן