פרויקט חג שבועות למען ניצולי שואה וקשישים נזקקים

חסדי נעמי יוצאים בפרויקט חג שבועות מידי שנה, וגם השנה הפרויקט המיוחד יוצא לדרך. ניצולי שואה וקשישים רבים מתקיימים מקצבאות דלות. לאחרונה המחירים של מוצרי החלב עלו והדבר מקשה על רכישתם. קשישים ושורדי השואה נאלצים לוותר על מוצרי חלב. לרגל חג הבציר חסדי נעמי מחלקת למעוטי היכולת מגוון רחב של מוצרי חלב המזוהים עם החג.

דואגים לשורדי השואה

בישראל חיים כיום כ 150 אלף ניצולי שואה, בכל יום נפטרים בממוצע כ42. הגיל הממוצע של ניצולי השואה הוא 86. רבים מהם מתקיימים מקצבאות זעומות שאינן מספיקות  לקיים חיים מכובדים. 

עליית המחירים של מוצרי החלב האחרונה הביאה אותם שוב למצב הישרדותי. רבים נאלצים לוותר על מוצרים אלה. שורדי השואה שרדו את זוועות השואה, הם מכירים היטב את המחסור באוכל ותחושת הרעב. לא ניתן להם לרעוב שוב. מלבד ניצולי השואה גם קשישים רבים נאלצים להתמודד עם תחושת הרעב ולהתקיים מקצבאות זעומות. 

דואגים לניצולי שואה וקשישים בחג שבועות

הפרויקט המיוחד של חסדי נעמי לרגל חג שבועות נועד על מנת לסייע לניצולי שואה וקשישים. הפרויקט דואג לארוז ולחלק מסממני החג.

לפני החג אורזים סלי מזון ייעודים לחג. הסלים של החג מכילים מגוון רחב מאוד של מוצרי חלב ביניהם: גבינה לבנה, שוקו, חלב, עוגות גבינה, שמנת חמוצה ועוד.

את סלי המזון אורזים קבוצות מתנדבים שמגיעות במיוחד עבור מטרה זו. המוצרים החלביים נארזים בקפידה לתוך צידניות ששומרות על קור. הדבר נעשה על מנת שהמוצרים לא יתקלקלו עד שיגיעו לביתם של ניצולי השואה והקשישים. 

המטרה של פרויקט זה היא לדאוג לקשישים וניצולי שואה הנאלצים לוותר על מוצרי חלב. מצבם הכלכלי הרעוע של רבים משורדי השואה והקשישים לא מאפשר להם לקנות מוצרים לחג. עליית המחירים האחרונה של מוצרי החלב הקשתה אף יותר על קניית מוצרים לחג. 

תמיכה ותרומות לפרויקט חג שבועות

עמותת חסדי נעמי פועלת כל השנה על מנת לתמוך ולסייע לזקוקים בכך. 

בזמן החגים סלי המזון של העמותה מותאמים לחג. נתמכי העמותה נשארים רגועים ויודעים שיהיה להם אוכל לחג. גם בחג שבועות סלי המזון מותאמים ומחלקים מוצרי חלב כפי שנהוג בחג. 

המוצרים שהעמותה מחלקת הם מוצרים טריים וחדשים, כל מוצרי המזון נקנים בזכות התמיכה הרבה והתרומות. 

לתרומות ולתמיכה בפרויקט המיוחד של חסדי נעמי לחצו כאן

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן