ציוד בית ספר חדש לכל הילדים

ציוד לימודים לכל הילדים

סיום שנת הלימודים מגיע ועמו תחילתו של פרויקט חדש בחיי ההורים – קניית ציוד לימודים חדש לילדיהם. כל אחד מאתנו מכיר את התחושה הנפלאה שלהתחדשות וקניה, את ההתרגשות והרצון להתחדש. אך לא כל ההורים יכולים להבטיח לילדיהם ציוד חדש לשנת הלימודים הבאה.

המחירים רק עולים בכל התחומים, העלייה במחירי הציוד לימודים היא מציאות קשה עם השפעות לא פשוטות על משפחות רבות. הקנייה של מחברות, עטים, תיקים וכלי כתיבה הוכפת להיות הוצאה כבדה וקשה עבור הורים רבים. זה אתגר כלכלי מתמשך שרבים נאלצים להתמודד איתו.

עמותת "חסדי נעמי" עוזרת במהלך של השנה למשפחות נזקקות במגוון רחב של ערוצים, עוזרת למספר לא מבוטל של משפחות להבטיח את עתידם ועתיד ילדיהם. אחת הדרכים שבה העמותה מסייעת להורים עם הקושי הכלכלי ברכישת ציוד לימודים היא באמצעות חלוקת ציוד חדש לבית הספר .

מידי שנה העמותה יוצאת בקמפיין מיוחד "חזרה ללימודים" ורוכשת תיקים חדשים, קלמרים, עטים, עפקונות ועוד ציוד רב. המטרה היא להבטיח לכל ילד את הציוד הנדרש ללמידה איכותית, על מנת שיוכלו להקדיש את עצמם ללימודים באופן מלא.

כחלק מקפיין "חזרה ללימודים" העמותה אוספת תרומות כספיות על מנת לקנות ציוד או מקבלת ציוד לימודים חדש.
החשיבות של הקמפיין היא בהבנת הערך של ילדים כדור העתיד. כל ילד ראוי לקבל את ההזדמנות להתפתח וללמוד ללא חשש ודאגה ממצבם הכלכלי של ההורים. הקמפיין מסייע לילדים להפוך לדור הבא מחונך, יצירתי ומוכן להתמודד עם אתגרים עתידיים.

אם תרצו לתמוך בקמפיין "חזרה ללימודים" של עמותת "חסדי נעמי" ולתת הזדמנות שווה לילדים נזקקים, תוכלו לבקר באתר האינטרנט של העמותה ולקבל מידע נוסף על אופציות התרומה והתמיכה. יחד נוכל לקדם חינוך איכותי ולתת לילדים את הכלים לעתיד מבטיח.

בואו לתמוך בפרויקט חזקה ללימודים של חסדי נעמי, לחצו כאן לתרומות

כל תרומה יכולה לסייע לעמותה לרכוש ציוד נוסף ולחלק לעוד ילד נזקק.

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן