תנופה של חסד בעיר המקובלים

ראשי ונציגי "חסדי נעמי" ערכו סיור מיוחד בעיר צפת לרגל התרחבות פעילות העמותה בעיר. הם נפגשו עם רב העיר וכן עם ראש העיר, שוחחו עם המתנדבים ודנו בהמשך התפתחות פעילות הסיוע בצפת ובאזור הצפון

לרגל מלאת 8 שנים לפעילות עמותת "חסדי נעמי" בעיר צפת וכהכנה להתרחבות הפעילות בעיר, בעקבות ריבוי הבקשות לסיוע מקרב תושבי צפת ורשויות הרווחה העירוניות, הגיעו היו"ר הרב יוסף כהן ונציגי העמותה לסיור של חסד בעיר, בלווי המתנדבים המפעילים את תחנת החלוקה במקום.

הסיור החל בביקור בלשכתו של רב העיר הרב הגאון רבי שמואל אליהו שליט"א, אשר מכיר ומלווה מקרוב את פעילות החסד בעיר. הרב אליהו קיבל את פני הרב כהן בחמימות רבה ושמע מפיו סקירה מקיפה על פעילות הארגון בארץ בכלל ובצפת בפרט. הרב אליהו התרגש מאוד מדבריו הכנים והחמים של הרב כהן וציין כי פעילות מבורכת כזאת של חסד היא התשובה האמיתית לקירוב לבבות ישראל. הרב אליהו הוסיף והרחיב אודות מצוות החסד במשנתו של אביו הגאון רבי מרדכי אליהו זיע"א ובירך את הרב יוסף כהן ואת מתנדבי הארגון בברכה והצלחה.

יצויין, כי בשנה שעברה פרסם הרב הגאון שמואל אליהו שליט"א פסק הלכה, המאפשר לתרום ביום פורים עבור מתנות לאביונים באמצעות מסרון SMS. הפסק פורסם לאחר ש"חסדי נעמי" השיקה את החיוג המקוצר "כוכבית נעמי – 4945*" למען אלפי משפחות נזקקות ברחבי הארץ.

מלשכתו של הרב אליהו המשיכו נציגי הארגון לסיור בעיר, שוחחו עם תושבים ועמדו מקרוב על הלך הרוחות בקרב האוכלוסייה. לאחר מכן נפגשו עם ראש העיר מר אילן שוחט בלשכתו, יחד עם מנכ"ל העירייה מר אורי אילן ומנהל מחלקת הרווחה העירונית מר דני קורן. השלושה התרגשו מאוד להכיר מקרוב את פעילות "חסדי נעמי" בעירם והבטיחו לעמוד לימין הארגון ולסייע בשיתוף פעולה הדוק ופורה לתועלת כלל תושבי העיר צפת.

הרב יוסף כהן סקר בפניהם את מצוקת המשפחות הנזקקות בצפת, הנאלצות להגיע לנקודת החלוקה הממוקמת כיום בקצה העיר במקום בו הגישה אינה נוחה – בפרט לאנשים קשי יום, כאשר התחבורה הציבורית הפנימית לא מגיעה למקום זה. ראשי העיר הבטיחו לפעול בעניין ולהגיע להסדר בו תוכל החלוקה השבועית של חסדי נעמי לפעול במקום מרכזי יותר לרווחת הנזקקים המקבלים את סלי המזון.

בסיום הפגישה, בירכם הרב יוסף כהן בברכת כוהנים וציין כי זהו עונג גדול עבורו להכיר את ראשי העיר ולפעול בעיר הקודש צפת. "התרגשתי מאוד מהרצון העז של קברניטי העיר צפת לשתף פעולה למען נזקקים וקשי יום, מעשי החסד הרבים והאכפתיות שגילינו כאן, מחממים לכולנו את הלב, ואנו תפילה כי פעילותנו תחמם גם את ליבם של נזקקים, אלמנות ויתומים" סיים הרב כהן.

 

 

 יו"ר חסדי נעמי הרב יוסף כהן בפגישה עם ראש עיריית צפת מר אילן שוחט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
גיוס חירום לחלוקת שמיכות, תנורים וביגוד חם
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן