חגיגת פורים מוקדמת בבית-החולים לילדים ספרא תל-השומר

מסיבת פורים וקרנבל ענק שערכו השבוע מתנדבי ארגון החסד "חסדי נעמי" בבית החולים לילדים תל-השומר, הצליחו להעלות חיוך של אושר ותקווה ולהשכיח מהילדים את שגרת הכאב של כותלי בית החולים. מופע קסמים מרהיב, ליצנית מקפיצה, להקה בהופעה חיה, דוכני מזון ובובות ענק, היה שמיייייח…..

אווירה פורימית וצלילי מוזיקה שמחה ומקפיצה, החליפו השבוע את האווירה הרפואית בין כתלי בית החולים לילדים 'ספרא' שבתל השומר. מתנדבי "חסדי נעמי" שסיירו בכל המחלקות דאגו לשתף ולהזמין את כולם לקרנבל ומסיבת ענק לרגל חג הפורים.

את חגיגת הענק פתחה "צ'פצ'ולה" הלא היא 'מיכל הליצנית' שהקפיצה ושמחה את הילדים תוך שהיא דואגת להעלות חיוך על כל אחד ואחת מהמשתתפים הרבים. באווירת השמחה אליה נסחפו כולם, הפתיע רונן הקוסם שהדהים עם מופע קסמים מרהיב כשהוא משאיר את הצופים פעורי פה, הילדים ואף ההורים והמלווים.

בסיום המופע נהנו הילדים ממגוון משחקים אתגריים והפעלות שונות במשחקיית ענק שהוקמה בסיוע משותף של החברות "אבן נייר ומספריים" ו"דותן תוכן לאירועים" שנרתמו בהתנדבות לפרויקט השמחה הגדול בניצוחה של חברת 'אור הפקות'.

במהלך המופע הססגוני, עטו הילדים פנים עליזות וחייכניות במיוחד, בביצוע המאפרת טליה הרטמן שאיפרה וצבעה את הילדים בצבעי פנים פורימיים ועליזים, שהסתירו במעט רגעים ותווים אחרים של סבל וכאב . את כל המופע ליוו בצליל ובזמר, דניאל טמיר ולהקתו והצלם יונל דרמון שהנציח את הילדים ברגעי האושר.

לאורך המופע פעלו במלא התפוקה דוכני ענק של מזון אותם הקימו מתנדבי "חסדי נעמי", שהציעו לילדים, להורים ולחברי הצוות הרפואי כריכים, חטיפים, סוכר על מקל (שערות סבתא), פופקורן, שתייה כיד המלך. הילדים המאושרים זכו גם למתנת פורים אישית לצד איחולי רפואה שלמה לבביים, מתנת ארגון "חסדי נעמי".

יו"ר חסדי נעמי הרב יוסף כהן ברך והודה לכל האמנים שנטלו חלק בהתנדבות מלאה כמו גם מתנדבי הארגון על הפקת האירוע המיוחד שהפיח צלילים של תקווה, ואחל להם "שניפגש בשמחות"…

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן