"מרגש לקבוע מזוזה למקום שכולו נתינה"

כך התבטא סגן שר האוצר הרב יצחק כהן במעמד קביעת מזוזות למחסן החירום החדש של חסדי נעמי, בהשתתפות ראש עיריית בני ברק הרב יעקב אשר.

במעמד צנוע ומרגש, נקבעו השבוע מזוזות בשערי מחסן החירום החדש של ארגון החסד הגדול "חסדי נעמי", שהוקם על מנת לספק מזון בעת הצורך ל-40 נקודות חלוקה שמפעיל הארגון ברחבי הארץ.

המחסן יפעל ברוב שעות היום והלילה, כך שבשעת הצורך יוכלו לספק 500 משלוחי מזון ביום לכל נקודה שתידרש מנקודות החלוקה של "חסדי נעמי".

בקביעת המזוזות כובדו סגן שר האוצר הרב יצחק כהן וראש עיריית בני ברק הרב יעקב אשר, שהגיעו במיוחד כדי להביע את תמיכתם והערכתם לפעילות הארגון. את פניהם קבל יו"ר הארגון ומייסדו הרב יוסף כהן, שהודה להם בחום על פועלם ועמידתם לימין הארגון בכל עת.

סגן השר הרב יצחק כהן ציטט בדבריו במעמד את הפסוק ממלאכת בניית המשכן "אַל יַעֲשׂוּ עוֹד מְלָאכָה לִתְרוּמַת הַקֹּדֶשׁ וַיִּכָּלֵא הָעָם מֵהָבִיא"- ופירש, שבסיום מלאכת המשכן לא הודיעו לעם שיחדל מלתרום, אלא כל זמן שנעשתה מלאכה ועשייה בבניית המשכן, העם הרגיש ותרם, אולם כשפסקה המלאכה והעשייה העם הרגיש בכך והפסיק לתרום.

גם כאן -אמר סגן השר כהן- כשאני רואה את העשייה והנתינה של חסדי נעמי, אני מבין את הרצון שיש בקרב הציבור להעריך ולתרום, מזמנו ומהונו, ואת הרצון שלי לבוא לכאן היום למעמד זה, לקבוע מזוזה במקום שכולו נתינה".

ראש עיריית בני ברק הרב יעקב אשר, הודה בדבריו לרב יוסף כהן ולאלפי מתנדבי חסדי נעמי, המפארים את עיר התורה והחסד באחד ממפעליה הגדולים החשובים והבולטים של תמיכה בנזקקים, כמו גם אולמי "ארמונות חן" מבית "חסדי נעמי" המעניקים לכל אחד את האפשרות לערוך אירוע מכובד, בהתאם ליכולותיו ובאופן מכובד ודיסקרטי.

בסיום המעמד סיירו סגן השר וראש העיר במחסן החירום, ופגשו קבוצת מתנדבים שעסקה אותה עת בהכנת סלי מזון לנקודות החלוקה, ללא שהיות הפשילו סגן השר וראש העיר שרוולים והחלו לסייע למתנדבים באריזת מצרכי המזון בארגזים.

יו"ר הארגון הרב יוסף כהן הציג בפניהם גם את משרדי הארגון העמוסים כל העת בעובדים ומתנדבים העוסקים במלאכת הקודש, בניהול הלוגיסטי השוטף של כל מערך החסד והנתינה הארציים של חסדי נעמי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן