מצילים את חייה של טל בת ה-15

3 מחבריה של טל אביטבול כבר נכנעו לסרטן
אם לא תעבור טיפול בארה"ב יידרדר מצבה.

טל אביטבול (15) היא אחת מחמישה תלמידים בבית הספר היסודי שפרינצק בקריית גת שחלו בסרטן. שלושה מהם כבר נפטרו בגלל המחלה, וכעת מידרדר גם מצבה של טל. אם לא תעבור טיפול המתבצע בארה"ב בלבד שמחירו 80 אלף דולר, יידרדר מצבה עוד יותר.

מאז אוגוסט האחרון שוכבת אביטבול בבית וסובלת. מגיל 7 היא נאבקת בסרטן, ובקיץ האחרון הידרדר מצבה. היא זקוקה לטיפול כימותרפי-רדיואקטיבי שמתבצע רק בסן פרנסיסקו, ועלותו כאמור, 80 אלף דולר. בתקופה האחרונה התפשטה המחלה בגופה לאזור הכבד, והיא נאלצת להתמודד עם הכאבים באמצעות נטילת מורפיום. אם לא תעבור את הטיפול היקר בזמן הקרוב, תחול החמרה במצבה.

במארס 2006 נחשף ב"ידיעות אחרונות" כי לא פחות מחמישה תלמידים בבית הספר היסודי שפרינצק חלו בסרטן. לפני שנה נפטר התלמיד השלישי מבין החמישה, תמיר אוחנה (10). מיטתו של אוחנה בבית החולים מוקמה ליד מיטתה של טל, והם נאבקו ביחד במחלה. מאז שתמיר נפטר, טל אינה מפסיקה לחשוב עליו ולהתגעגע.
"עזרו לי לנצח את המחלה. אני רוצה להשאיר אותה מאחוריי, לשכוח מהכל, להתעורר בבוקר ולדעת שהכל היה חלום רע", אומרת טל. המשפחה מבקשת עזרה בתרומות כדי להטיס אותה לחו"ל בשבועות הקרובים.

ארגון "חסדי נעמי" נטל על עצמו לסייע בגיוס תרומות עבור משפחת אביטבול.
כל תרומה תתקבל בברכה. בתרומתכם נא ציינו כי התרומה עבור טל אביטבול.

תזכו למצוות.

בקרו באתר של טל: www.tal-abitbul.org.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
גיוס חירום לחלוקת חבילות מזון לניצולי שואה וקשישים נזקקים
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
כריך לכל תלמיד
דילוג לתוכן