מבצע: "חופת ברזל"

עשרות בעלי מלאכה גויסו למבצע לוגיסטי ענק במסגרתו הוקם ונפתח אולם שמחות שיעמוד חינם לטובת חתונות ואירועים של תושבי הדרום, במקביל מוצעים גם 4 אולמות נוספים לעריכת חתונות בשעות היום והצהריים

במבצע לוגיסטי חסר תקדים נפתח בימים אלו אולם שמחות מפואר ורחב ידיים במתחם השמחות ברחוב שלמה המלך בבני-ברק במיוחד לתושבי הדרום שיוכלו לקיים את שמחתם חינם וללא תשלום על האולם ברוב פאר והדר.

מאחורי היוזמה הברוכה עומד ארגון החסד הגדול "חסדי נעמי" אשר לפי התוכנית המקורית היה אמור לחנוך אולם שמחות נוסף זה רק לקראת ל"ג בעומר. אך כאמור לאור המצב הביטחוני ולאור העובדה כי נאסר לקיים אירועים באזור הדרום, הוחלט להמציא פתרון באופן מהיר ביותר וזאת ע"י הכשרת האולם באופן המיידי והעמדתו חינם לטובת תושבי הדרום שנאלצו לבטל את שמחתם ברגע האחרון.

יו"ר "חסדי נעמי" הרב יוסף כהן סיפר כי מאז החמרת המצב הביטחוני, הגיעו לארגון "חסדי נעמי" פניות רבות בבקשה לעזרה במציאת פתרון לעריכת חתונות שבוטלו ברגע האחרון. "מכיוון שהאולם עדיין לא גמור, פנינו לעשרות בעלי מלאכה בכל העבודות שעדיין לא הושלמו באולם. ואכן ההיענות הייתה מדהימה, עשרות בעלי מקצוע עמלו במשך מספר ימים 24 שעות ביממה כדי שעוד השבוע יתקיימו בע"ה חתונות בחינם לתושבי הדרום".
יצוין, כי בנוסף לאולם החדש בו יתקיימו חתונות בשעות הערב, תושבי הדרום יוכלו לערוך חתונות בשעות היום והצהריים ב-4 אולמות השמחות הקיימים של "ארמונות חן" שע"י "חסדי נעמי".

בנוסף, מתנדבות הארגון מסייעות גם בהרמת טלפונים לכל מאות המוזמנים לעדכנם שהחתונה עברה להתקיים בבני-ברק.
בעלי שמחה רבים התקשו להסתיר את שמחתם שעה ששמעו על הפתרון המיידי שהוצע להם ע"י ארגון החסד הגדול "חסדי נעמי". "זה כמו נס שהתרחש לנו ברגע האחרון" אמרו והודו לכל העוסקים במלאכת הקודש.

 

כתבה ששודרה בטלוויזיה: חדר החדשות ערוץ 98

כתבה ששודרה בערוץ JN1: סיון רביב "חתונה תחת אש"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן