חברים שלי "מתים" משיעמום אני "מת" מרעב

עשרות אלפי ילדים בישראל מקבלים מידי יום ארוחה חמה בבית-הספר. בחודשי החופש הילדים האלה נשארים רעבים.

ארגון "חסדי נעמי" הפועל מזה 28 שנים לרווחת הנזקקים באספקת מזון בהיקף של כ-300 טון מידי שבוע, מעלה בימים אלו קמפיין, בו נקרא הציבור לתרום 10 שקלים באמצעות שליחת SMS עם המילה תרומה למספר 2288 ובכך לספק אוכל לעוד ילד נזקק.

הקמפיין הועלה לאור המצב שלקראת הקיץ חלה עלייה חדה של עשרות אחוזים, בביקוש למוצרי מזון בסיסים להכנת ארוחות חמות לילדים כתחליף למפעלי ההזנה לאותם ילדים שאוכלים כל השנה בבית הספר, ובחודשי הקיץ נשארים רעבים כי להם אין תחליף בבית.

ב"חסדי נעמי" הרימו את הכפפה וקבלו על עצמם לסייע לאותם משפחות בצורת "ערכות מזון לקיץ" המכילות את רוב מוצרי הייסוד הבסיסים להכנת אוכל לילדים, כגון: פסטות, אורז, שימורים, ממרחים, מוצרי טבעול, בצקים קפואים, מוצרי חלב וכן גלידות, ארטיקים, ממתקים וחטיפים.

במקביל לקמפיין לגיוס תרומות מהציבור, נעשתה פנייה מיוחדת לחברות וליצרנים השונים לתרומות מזון עבור הילדים, אך עדיין החוסר הוא גדול ולכן הארגון פונה לציבור לסייע בתרומה של 10 שקלים בשליחת SMS עם הספרה 10 למספר 2288.

יפה מהמרכז, אמא לילדים מספרת שהיא נותנת לילדים שלה לארוחת בוקר רק לחם, חלב וגבינה. "אין לי כסף לקנות להם אוכל. וגם מה שאני כן קונה לא מספיק לי ולבעלי ואנחנו פשוט מוותרים על האוכל". "לא לדבר על יציאות לים או בילויים שאין לי כסף לשלוח אותם, אבל הבעיה הקשה שהם דורשים ממני אוכל כמו שהם אוכלים בבית-הספר ואין לי לתת להם". דברי יפה.

לפרטים נוספים והצטרפות לפעילות והתנדבות ולתרומות, כאן באתר.
התרומות מוכרות לצרכי מס לפי סעיף 46.

453030-חסדי נעמי - קמפיין מליון הילדים

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן