השנה יותר מתמיד: פעילות שיא לפורים הכי שמחחחח

פורים בעמותת 'חסדי נעמי', ההכנות וההיערכות רחבת ההיקף לפרויקטים הרבים שיתקיימו לקראת ובמהלך חג הפורים תשע"א.
מתנות לאביונים "בו ביום"
בכדי לקיים את מצוות 'מתנות לאביונים' בהידור רב כפי שנדרש בהלכה שיש לחלק את הכסף לעניים 'בו ביום'. עמותת "חסדי נעמי" תחלק ביום פורים עצמו את כל הכסף לאלפי משפחות נזקקות, יתומים ואלמנות. בנוסף, יקבלו המשפחות ארגז מצרכי מזון המכיל מגוון מוצרי ייסוד וכן ממתקים בכדי לקיים גם את מצוות 'משלוחי מנות'.
הקלק כאן – לתרומה דרך האתר

מי אמר ממתקים ולא קיבל?…
כהכנה לקראת פורים ועל-מנת לסייע למשפחות הנתמכות ע"י "חסדי נעמי" לקיים גם הם את מצוות החג "משלוחי מנות". בכל החודש האחרון, צורפו מגוון רחב של ממתקים לחבילות המזון הקבועות המחולקות לאלפי משפחות נזקקות ברחבי הארץ. חלק מהמשפחות אף נהנו מתחפושות חדשות ומרהיבות שנתרמו ע"י חברות לייצור תחפושות.

פלאפון מציגה: 1,000 פעמים פורים שמח
חברת פלאפון, הייתה השנה החלוצה הראשונה ותרמה את 1,000 משלוחי המנות הראשונים אותם 'חסדי נעמי' העבירה לקראת פורים למשפחות הנזקקות.
בטקס מרגש בהשתתפות רבה הראשי של ת"א-יפו, הרב הראשי לישראל לשעבר הרב ישראל מאיר לאו העניק אסף עופר סמנכ"ל השיווק בפלאפון את התרומה לרב יוסף כהן יו"ר "חסדי נעמי" שהודה לו בחום ובהערכה רבה.
הקלק כאן – לידיעה בהרחבה ולתמונות מהאירוע

"יש" משלוחי מנות
רשת "יש" תקיים פעילות ססגונית ורחבת היקף, במסגרתה בפתח חנויות הרשת יוצב מתקן ענק המדמה משלוח מנות ענק. לקוחות "יש" יקראו לתרום ממתקים לפורים עבור נזקקים. הפעילות תגובה בפרסום ויח"צ בשיתוף רדיו קול חי 93FM. הפעילות תתקיים ב משך שבוע שלם מיום ראשון ז' אדר ב' עד יום חמישי תענית אסתר. הממתקים שיאספו יחולקו ע"י עמותת "חסדי נעמי" ואגודת "יד אליעזר" מירושלים.
הקלק כאן – לידיעה בהרחבה ולתמונות מהאירוע
'מגדלים' של הפנינג ושמחה
חני הורביץ וקרן בן דוד מנכ"ליות חברת הנדל"ן 'מגדלים', עובדי החברה ומתנדבי "חסדי נעמי" יקיימו הפנינג ומסיבת פורים ענקית בבית החולים לילדים ספרא תל-השומר. במסיבת הענק יתקיים מופע ג'אנלינג, מופע קסמים מרהיב וכן שעשועים עם ליצנית. מאפרות מקצועיות יאפרו את הילדים בצבעים ודמויות אהובות, ומוסיקה קצבית תלווה את כל האירוע.
מתנדבי "חסדי נעמי" יפעילו במקום דוכני מזון לחלוקה חינם לכל הילדים והמשתתפים: לחמנייה עם נקניקיה, סוכר על מקל (שערות סבתא), קרפ צרפתי, פופקורן, ברד ושתייה קלה. כמו"כ החבורה העליזה תסייר בין החדרים ותחלק לכל הילדים המאושפזים מארז ממתקים מכובד, מתנה אישית ובלון הליום עם ברכת "רפואה שלימה".
המסיבה תתקיים ביום שני ה14/03 החל מהשעה 3.30 אחה"צ, בלובי ביה"ח ספרא-תל השומר.
במקביל, יערכו מסיבות פורים נוספות במס' בתי חולים ברחבי הארץ. מתנדבי העמותה בליווי אמנים, קוסמים וליצנים יסיירו בין החדרים עם בובות ענק, ישמחו את הילדים המאושפזים ויעניקו להם מארז ממתקים עשיר, בלון הליום ומתנה אישית לכל ילד.
הקלק כאן – לידיעה בהרחבה ולתמונות מהאירוע

האוטובוס שלא עוצר בתחנות
במסגרת מבצע משותף ל'חסדי נעמי' וחברת 'דן', אוטובוס של חב' דן מעוטר בבלונים, בשלטים פורימיים ומוסיקה קצבית, יקרא לתושבים לתרום מוצרי מזון או ממתקים לנזקקים ולחולים. מתנדבי 'חסדי נעמי' יקבלו את התורמים כשהם מחופשים בתחפושות שונות וססגוניות. במהלך ימי האיסוף, יהפוך האוטובוס למחסן מזון נייד, בו ימיינו המתנדבים את כל הממתקים ויארזו אותה בעבור המשפחות הנזקקות וחולים.
פעילות "אוטובוס החסד" תתקיים אי"ה בימים שלישי ורביעי (ט' י' אדר ב' 16-17/03) בין השעות 17:00 עד 20.00 באזור גוש דן. פרטים על המסלול ניתן לקבל במוקד העמותה:
1-800-677-777
הקלק כאן – לידיעה בהרחבה ולתמונות מהאירוע

סקר מכון 'מותגים': האם המצב הכלכלי השפיע על 'משלוחי מנות' לפורים?
סקר שנערך ע"י עמותת "חסדי נעמי" באמצעות מכון 'מותגים' קובע, כי המצב הכלכלי משפיע גם בנושא משלוחי מנות לקראת פורים. בסקר גם נבחן כמה כסף מוציאים על משלוחי מנות. הסקר פורסם באמצעי תקשורת רבים. הקלק כאן – לתוצאות הסקר המלא

פסק הלכה: ניתן לתרום מתנות לאביונים בשליחת SMS
האם ניתן להקל על התורמים ועל האביונים את תהליך נתינת 'מתנות לאביונים' – אחת ממצוות הפורים הפופולאריות ביותר ולתת אותם באמצעות מסרון או שניים? הרב שמואל אליהו, רבה של העיר צפת וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל פוסק שכן. "אם זה יינתן לאביונים בו ביום – הרי שמדובר ברעיון טוב!"
הקלק כאן לידיעה המלאה

 

דיווחים שוטפים על פעילות פורים יפורסמו באתר העמותה: https://www.naomi.org.il וכן בעמוד הפייסבוק של 'חסדי נעמי': http://www.facebook.com/HasdeiNaomi
כמו"כ ניתן לקבל פרטים במוקד הארצי: 1-800-677-777

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
גיוס חירום לחלוקת חבילות מזון לניצולי שואה וקשישים נזקקים
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
כריך לכל תלמיד
דילוג לתוכן