ביקור מיוחד של הרב ח"כ ישראל אייכלר בחסדי נעמי

הרב ח"כ ישראל אייכלר הגיע לביקור מיוחד בעמותת "חסדי נעמי" בכדי לעמוד מקרוב על האתגרים הניצבים בפני העמותה במיוחד לאור הגזירות הכלכליות החדשות * הרב אייכלר ציין בביקור שישנה חשיבות גדולה לביקורו היות והוא רואה עצמו כמי שנילחם למען השכבות החלשות וברצונו לראות במו עיניו עד כמה המצב קשה.

ביקורו החל באולמות השמחה "ארמונות חן" שם ציין בפניו נשיא ומייסד העמותה הרב יוסף כהן את החסד הגדול שעושים באולמות אלו למען אלמנות ויתומים אשר יכולים לחגוג כאחד העם במחירי עלות וללא שום מבוכה מהאורחים שאינם יכולים להבדיל בין בעלי אירוע ששילמו מחיר מלא לבין מי שקיבל סבסוד מעמותת "חסדי נעמי",לאחר מכן נפנה והלך לחנות "חסד נטו" אשר ממוקמת גם היא בקומפלקס האולמות והתרשם מהיצע החליפות והבגדים העומדים הכן ומחכים לקונים ולהינתן חינם למי שזקוק להם.

קשה היה שלא להבחין בהתרגשות הניכרת על פניו כשהבין שהחנות למעשה כולה חסד אמיתי עם יתומים ואלמנות שידם אינה משגת בכדי לרכוש ביגוד הולם לאירועים וחגים והם הם הסיבה להקמת החנות אשר פועלת במסווה של "חנות רגילה".

משם הרב אייכלר נילקח אחר כבוד לסניף העמותה וחזה במו עיניו כיצד מתנדבים יקרים עמלים על אריזת פירות וירקות למען משפחות שאפילו למזון בסיסי משוועות,הרב אייכלר בירך בחום את המתנדבים וציין בפניהם את גודל תרומתם לעם ישראל.

לסיום הסיור המרגש עלה הרב אייכלר למשרדי העמותה שם סקר בפניו מנכ"ל העמותה משה כהן את פעילות "חסדי נעמי" את הקשיים והלבטים הלא פשוטים שעומדים לפתחה והודה לרב אייכלר בחום על ביקורו המרגש בעמותה שכן כל ביקור כזה כדבריו מחזק אותנו ותורם לנו רבות לדעת שגם בכנסת יש לנו אנשים שרואים עין בעין איתנו את העזרה למשפחות נזקקות.

הרב אייכלר סיים את ביקורו באיחולים לבביים לשנה החדשה ואף ברך שיהיה רצון ובשנה זו יפחתו מספר העניים ואף אם חלילה לאו שחסדי נעמי תוכל לעזור להם בשפע בזכות העזרה מהציבור שנרתם ותורם מזמנו והונו להצלחת המשימה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן