אלפי ילדים חולים זכו לרגעים של שמחה במסיבות החנוכה של 'חסדי נעמי'

מתנדבי ארגון "חסדי נעמי" קיימו כבכל שנה מסיבות חנוכה לאלפי ילדים המאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ

אלפי ילדים המאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ, זכו לעלות חיוך של שמחה על פניהם המיוסרות ולהתנתק למשך שעות ספורות ממיטת חוליים, בזכות פרויקט החסד "חנוכיף" – סבב מסיבות החנוכה של מתנדבי ארגון החסד "חסדי נעמי" בבתי החולים בכל רחבי הארץ.

בכל ערב מימי החנוכה, יצאו המתנדבים למחלקות הילדים בבתי החולים וערכו מסיבות מרגשות והדלקת נרות חגיגית בהשתתפות הילדים המאושפזים ובני משפחותיהם, הצוותים הרפואיים, ראשי הארגון, אורחים ואישי ציבור. הפעילות המקיפה שהפיחה תקווה מחודשת בלבבות הרכים היודעים מכאוב, נערכה בבתי החולים: תל השומר, אסף הרופא, מעיני הישועה, שערי צדק, ביקור חולים, לניאדו, הלל יפה, מאיר, וולפסון, וסורוקה. במשך שעות ארוכות עברו המתנדבים בכל מחלקות בית החולים, בליווי בובות ענק, קוסמים וליצנים, כשהחבורה העליזה דואגת לשמח את הילדים, בפרסים ודברי מתיקה, בכדי להפיג ולו לשעה קלה, את ענן העצב. כשלאחר הסיור עורכים המתנדבים מסיבות מרכזיות במחלקות הילדים

עין אחת לא נותרה יבשה בקהל כשבזה אחר זה נגשו הילדים שהתנתקו לרגע משגרת הטיפולים המייסרת, וכשהם נתמכים בצוות הרפואי הדליקו בהתרגשות את נרות החג.
במשך שעה ארוכה שימחו הפעילים את הילדים לצלילי תזמורת, בהשתתפות רבנים ואישי ציבור שעודדו וחיזקו את הילדים שיזכו לאור וישועה תמיד. בהמשך הערב השתתפו הילדים בתכניות שונות בהשתתפות אמנים, ונהנו מדוכני מזון ופרסים לרוב, כשבסיום מוענק להם מארז ממתקים מכובד, ומתנה אישית לכל ילד וילד.

יו"ר חסדי נעמי הרב יוסף כהן אמר כי פעילות ברוכה זו היא פרי יוזמתם הברוכה של מתנדבי 'חסדי נעמי' שחרף עבודתם הרבה במשך כל השנה לרווחת המשפחות הנזקקות, נרתמו בנפש חפצה להביא את שמחת החג ולהאיר באור של תקווה לבבות רכים הזקוקים לכך יותר מכל"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
גיוס חירום לחלוקת חבילות מזון לניצולי שואה וקשישים נזקקים
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
כריך לכל תלמיד
דילוג לתוכן