יום השואה הבינלאומי 2021 – ניצולי השואה אומרים תודה

היום הוא יום השואה הבינלאומי 2021

לכבוד יום השואה הבינלאומי 2021, יצאנו בחסדי נעמי בפרויקט מיוחד של גיוס כספים עבור ניצולי שואה וקשישים נזקקים.

ניצולי השואה רוצים לאמר לכל התורמים תודה רבה על הסיוע המקיף!

בזכותכם חיים מרגוליס, יבגניה סגל, ויקטור ואלה אורחי, ולדימיר קנטריביץ’ ונונה אוזדובסקי – ניצולי השואה שהופיעו בסדרת הכתבות "בעיניים שלהם: פרויקט מיוחד לקראת יום השואה הבין לאומי" – זוכים לראות את טוב ליבם של המסייעים. 

אלפי פניות התקבלו למערכת בשבועות האחרונים בעקבות הפרויקט. מאות אלפי שקלים נתרמו, תרופות, קלנועיות וציוד חימום לחורף נרכשו. רבים גם התנדבו לשלם את חשבונות החשמל של הניצולים, כדי שיוכלו להרשות לעצמם להדליק תנור בלילות הקרים. אחרים התנדבו לבשל עבורם באופן קבוע. קבלנים ומהנדסים הציעו לשפץ את ביתם והיו גם מי שהתחייבו לבקר ולארח להם חברה, כדי שלא ירגישו בודדים יותר.

גם אמהות חד-הוריות, חיילים בודדים, קשישים עריריים, בני נוער ומשפחות מרובות ילדים התעקשו להתחלק במעט שיש להם, בתרומות ובהתנדבות על מנת לאפשר לניצולים להזדקן בכבוד. מרגש לגלות שהציבור במדינה מתגייס כדי לסייע לדור המבוגרים. החברה הרחבה הוכיחה כי גם ובמיוחד בתקופה של משבר כלכלי, היא מתייצבת לצידם של החלשים והנזקקים. תודה לכם אנשים טובים על האור ועל התקווה שפיזרתם בביתהם של ניצולי השואה!

מסר תודה מניצולי השואה 

אם גם את/ה רוצה לסייע לניצולי השואה 👇🏼.

הישארו מעודכנים – עקבו אחרינו ברשתות החברתיות ובאתר

יוטיוב

פייסבוק

אינסטגרם

טוויטר

צפו בסרטונים ובמסרים מרגשים ומיוחדים.  מדי יום אנו מעדכנים, בקמפיינים חדשים, מבצעים מיוחדים, פעילות שוטפת והזדמנויות לסיוע ולהתנדבות! עקבו אחרינו, שתפו והיו חלק ממשפחת חסדי נעמי!

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן