שוטרי מג”ב התנדבו לחלק ערכות שבועות לקשישים וניצולי שואה בחסדי נעמי 👮‍♂️🛵

במבצע רחב היקף שנערך בימים אלו, עמותת החסד הגדולה “חסדי נעמי” חילקה ערכות לחג השבועות עבור 1,000 ניצולי שואה. את הערכות חילקו שוטרי מג”ב ומתנדבי חסדי נעמי לקשישים וניצולי שואה עד לפתח ביתם.
הערכה הכילה מגוון רחב של מוצרי חלב כמו: שקיות חלב, שוקו, גבינות, מעדני חלב שונים וכמובן עוגת גבינה 🍰🥰
השוטרים והמתנדבים המסורים הגיעו לבתי ניצולי השואה וחילקו להם את הערכות שעשו להם חג חלבי שמח ומתוק! 🧖‍♀️ ישראל מייזלר מנהל סניף ירושלים על המבצע: ״יותר מאשר שמחו במוצרי החלב והמותרות, שמחו הקשישים בביקור עצמו והפצירו בנו להישאר עמם״ ״בתקופה בה הנכדים ובני המשפחה ממעטים להגיע או למרבה הצער אינם מגיעים כלל, הביקור קיבל רובד אנושי משמעותי ביותר״.

מבצע השבועות שלנו התפרס בהצלחה במספר תחנות חלוקה ברחבי הארץ מתל אביב, דרך בית שמש ועד ירושלים 🕌 השתדלנו להוציא רכבי מתנדבים גם לצפון הארץ וחשוב לנו לברך ולעודד את מתנדבי עמותת ״ידידים״ שהגיעו לאסוף משלוחים מבני ברק, כמו עשרות מתנדבים נוספים שפנו דרך דף העמותה בפייסבוק והגיעו עד לפתח ביתם של הקשישים.

בתל אביב זכינו לארח מספר קבוצות מתנדבים השנה, ביניהן קבוצת עולים חדשים מאיטליה 🇭🇺 שחלקם אף פתחו את הכולל האיטלקי הראשון מסוגו בארץ ! ביניהם מצאנו גם כאלה שהגיעו לתקופה קצרה ובחרו להתנדב במיוחד בחסדי נעמי, שכן האווירה החמה והמיוחדת הזכירה להם את האווירה בבית 😇 השמחה במהלך האריזה הייתה עצומה ! האיטלקים מלאי אהבת ישראל ומזג חם, עבדו במרץ, שרו שירים, לימדו את הילדים על החשיבות שבחסד וב״שלח לחמך על פני המים״ והקשיבו לסיפור המרגש של המנהלת תשובה על ראשית דרכה של חסדי נעמי 🚌 כשהרב יוסף כהן מייסד העמותה, עבד באוטובוס פשוט ודאג למלא אותו במצרכים לנזקקים .. שלימים צמח למפעל שלם של חסד ☀️ בפוסט הבא נספר לכם על הקמפיין הבא שיוצא לדרך כמדי שנה עבור ילדים נזקקים בעת חזרתם לבית הספר 👦 השנה נרתמים אורחים סודיים מיוחדים להצלחתו .. רוצים לגלות ראשונים? כנסו לפייסבוק ושתפו את הפוסט האחרון שלנו 🔛 www.facebook.com/naomi.org.il אפשר גם לעזור לנו בפסיעה אחרונה של חסד בקמפיין החשוב לקשישים וניצולי שואה>> http://bit.ly/Chasdei-Naomi
מברכים ומוקירים מאוד ♥️

צפו בוידאו: חלוקת מוצרי חלב לשבועות בסניף חסדי נעמי בית שמש

 

 

 

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן