"יצאנו בחיים מבית עולה בלהבות… אבל הנס הגדול באמת: שבני בן ה10 הציל את אחיו הגדול שהיה שקוע בשינה"

אין תרומות קטנות שכל ישראל ערבים זה בזה, אחד מתקן בעבור האחר ונמצא הכל
מתוקן. כאן להביא את הסיפור.. אחי ואחיותי האהובים מאוד אנא תפילתכם לשלום
המשפחה. ואחר כך הפרטים לתרומה..

לחצו כאן לתרומה Online 

יום שני, שעות הבוקר, פרצה השריפה שכילתה את כל הבית של משפחת כ.

בשיחה עימה סיפרה אם המשפחה בקול שבור: "זה נס שיצאנו מהשריפה והעשן המחניק בריאים ושלמים, אך נס גדול עוד יותר שבני הגדול ישראל יצא בריא ושלם ממיטה בוערת".

זה קרה ב7.30 בבוקר, הערתי את הילדים לבית הספר. אמרתי להם להתלבש וירדתי להכין להם כריכים. אני גרה בבית בן שתי קומות בתוך בניין עם ילדי.  וכעבור שניות שמענו צרחות מלמעלה מלוות ברעש שריקה ארוכה וחזקה. ריח של אלכוהול החל להתפשט בבית, יותר מאוחר הבנתי שזוהי חומצה שהתפשטה.

שמענו פיצוצים עזים. הילדה שלנו בת ה16 והילדים הקטנים בני 6, 8 ו10 שלושתם זעקו מלמעלה. הבחנו בעשן והבנו שזו שריפה ורצנו לכבות את החשמל מלמטה.. כשהיה מאוחר! חדר הילדים כולו החל להתלקח.

למרבה החרדה, ישראל שלנו בן ה19 עדיין ישן שינה עמוקה כי חזר מטיול ארוך מחוץ לבית. שלומי בן ה10 רץ מיד לתוך החדר, בלי להסס וניער את אחיו משנתו בצעקות. בזמן הזה, האש כבר הייתה על הכרית של ישראל.
ישראל  קם וניער את האש מהשיער ומהגופיה שלו במהירות בזמן שמיטתו בוערת ומתלקחת. הוא נכווה קלות בגופו ופונה לטיפול מיידי בבית החולים.

אנחנו זקוקים מאוד לעזרה קודם כל כדי לטפל בשלומי הקטן שסובל מאז מחרדות וצועק כמעט כל לילה. אנחנו לא ישנים. הוא לא רצה ללכת ללימודים בשבועות הראשונים ועדיין מאוד מפוחד.  אני נכנסתי להלם וב12 השעות הראשונות לא יכלתי לדבר. ישראל ניצל ממוות ממש. הרגשתי בסיוט.

הבית קרס כולו, הקומה העליונה נשרפה כליל, דודי השמש, חדרי הבנים וגם חדר הבנות, ארונות הבגדים והבגדים שבתוכם, חוץ מארון אחד ששרד. הכלים וכל תכולת הבוידעם נשרפו וגם בקומה למטה המים של צוות הכיבוי גרמו לנזקים. יחידת הדיור של השכן כלולה ברשימה גם היא לצערינו הגדול.

בשלושת השבועות הראשונים קיבלנו עזרה משכנה של הבת שלי שבדיוק ילדה ויצאה לחופשה אצל אמא שלה. מבלי לחשוב פעמיים הציעה לי ולילדים את הדירה.

אני מטפלת בתינוקות בבית ולצערי הרב הפעוטון שלי, הפרנסה הברוכה בה השקעתי ואהבתי מאוד, נאלץ להיסגר. נשארנו אני ובעלי באוויר כאשר הפעוטון שהיה לחם חוקנו נסגר לעת עתה. 

החפצים שלנו ותכולת הבית המעטה ששרדה זרוקים עדיין בשקיות.

הודיה שלי בת ה9 המתוקה, מתעקשת ללכת עם ילקוט חצי שרוף לבית הספר … מבקשת שקודם נקנה לאחיה מיטה.

אנחנו זקוקים ל350 אלף ש"ח לשיקום ביתנו. כל עזרה תתקבל בברכה.

התקשרו למוקד ארגון החסד הגדול “חסדי נעמי1-800-67-77-77

ניתן לתרום Online באתר חסדי נעמי

לתרומות בדואר:

חסדי נעמי, רחוב בר יוחאי 10, בני ברק, מיקוד 51553

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן