היכל "בת שבע": ההנצחה לשמחה

לקראת מלאת שלושים לפטירת הרבנית הצדקנית בת שבע קנייבסקי ע"ה, שם האולם בקומת הכניסה בקומפלקס "ארמונות חן" הונצח לזכרה ויקרא מעתה: "היכל בת שבע"

יו"ר חסדי נעמי הרב יוסף כהן הסביר כי לא בכדי הוחלט להנציח את זכרה של הרבנית ע"ה: "בכל שבת אישתי שתחי' נהגה להתפלל תפילת מנחה עם הרבנית קנייבסקי. לאחר התפילה כשבקשה ברכה, הרבנית ע"ה הרבתה לברכה על החסדים הגדולים ש"חסדי נעמי" עושים, וברכה בעיקר על החסדים הגדולים שנעשים באולמות השמחה "ארמונות חן".

כך גם בשבת האחרונה ממש רגעים אחדים לפני שכבה הנר של בנות ישראל, העריפה הרבנית ע"ה ברכות רבות על הזכויות הגדולות שנעשות בעריכת שמחות באולמות, על הזכויות הרבות שנזקפות ל"חסדי נעמי" ולכל עם ישראל ע"י שמחת החתנים והכלות בכל ערב, ובעיקר את השמחות של היתומים והיתומות.

במוצאי שבת, עם היוודע דבר פטירת הרבנית, יחד עם כל בית ישראל, ביכינו את השריפה אשר שרף ה' ומייד גמלה ההחלטה שהשם שיבחר לאולמות השמחה יהיה ע"ש הרבנית בת-שבע ע"ה.

"הרבנית קנייבסקי ע"ה הייתה ידועה כדמות של עזרה לזולת במסירות ובשמחה רבה. זה אך טבעי שמקום בו נערכים מדיי ערב שמחות, ביניהם שמחות של חתנים וכלות יתומים, יקרא על-שם הרבנית לזכרה ולעילוי-נשמתה" "אנו מרגישים כאילו זו הייתה צוואתה". מסכם הרב כהן ומוסיף כי מרגע קביעת השלט באולם, השמועה עשתה לה כנפיים, כל מי שראה או רק שמע על היוזמה, ברך על-כך ואמר כי אכן ההנצחה ראויה לרבנית שהייתה ידועה כמי ששמחה ועודדה את כל הרבים שפנו לעצתה ולברכתה.

 

הרב יוסף כהן יו"ר חסדי נעמי בכניסה לאולם "היכל בת שבע"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן