עמותת "חסדי נעמי" אימצה את הקוד האתי לעמותות המזון בישראל

בטקס צנוע ולבבי, חתמה עמותת "חסדי נעמי" על אימוץ הקוד האתי שנוסח על ידי עמותת "לתת" ורשת עמותות המזון בישראל, המצהיר על כבוד האדם, יושרה, אחריות חברתית ועוד.

יו"ר ומייסד "חסדי נעמי" הרב יוסף כהן פתח את הטקס בדברי הערכה לעמותת "לתת", על שיתוף פעולה פורה ויעיל לאורך זמן. הרב כהן ציין כי בשלושים שנות פעילותה של חסדי נעמי, ערכי היסוד של כבוד האדם ואחדות העם הם נר לרגליה, "אני מודה לארגון לתת שהשכיל לסדר לקוד אתי רשמי את העקרונות הבסיסיים המנחים אותנו בכל יום ויום, שיהיו לנגד עינינו", אמר הרב כהן.

עוד ציין הרב כהן בהתרגשות כי אין מקום יותר טוב ממרכז ההתנדבות של חסדי נעמי כדי לראות את פניה היפות של החברה הישראלית, כאשר באים מתנדבים מכל גווני האוכלוסייה, מכל השכבות ומכל המגזרים ויחד מטים כתף לרווחת הנזקקים. כמו"כ ציין את כמויות הסחורה האיכותית המסופקת למשפחות הנזקקות על ידי "חסדי נעמי" בסיוע ובשיתוף עמותת "לתת".

מנהלת שיתופי פעולה ופיתוח רשת עמותות בארגון לתת גב' הילה גליק, ורכזת גיוס ופיתוח משאבים גב' יפעת נוריאל, הודו לצוות "חסדי נעמי" על שיתוף הפעולה המבורך ועל אימוץ הקוד האתי החברתי, הן ציינו כי העוני לא פוסח לצערנו על אף מגזר ועל אף חתך אוכלוסיה, ורק בשיתוף פעולה מלא כתף אל כתף, אפשר לנסות ולסייע במה שאפשר לאומללים וקשיי יום.

הצדדים סיכמו כי שיתוף הפעולה בין העמותות הגדולות בישראל, יימשך לטובת ציבור הנזקקים תוך שמירה על הקוד האתי וכבוד האדם.

גב' הילה גליק וגב' יפעת נוריאל עם יור חסדי נעמי הרב יוסף כהן בטקס החתימה על אימוץ הקוד האתי שנוסח על ידי עמותת לתת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן