תרומה לחתונת חתן וכלה יתומים

"חסדי נעמי" הפועלת בכל ימות השנה בכל מקום בארץ לרווחת אלמנות ויתומים, מפעילה משנת 2005 מפעל סיוע אדיר מימדים ויחיד מסוגו בשם: אולמי השמחות "ארמונות חן".
באולמות אלו, מתחתנים חתנים וכלות יתומים ללא תשלום על האולם ובמקרים מיוחדים יותר, עמותת "חסדי נעמי" מגייסת עבורם עזרה גם למימון כל ההוצאות הנלוות: קייטרינג, שמלת כלה, צלם ועוד. בשאר הימים מתקיימות חתונות במחירי עלות נמוכים במיוחד, דבר שמקל מאוד וחוסך אלפי שקלים לכל משפחה ומשפחה.

הרעיון המרכזי מאחורי מפעל החסד הזה הוא, שכל אדם שמגיע לחתונה אינו יודע אם שילמו על החתונה או שהיא נעשתה בחינם. הכל מתואם מראש בצורה דיסקרטית ביותר.

המנוע המרכזי המפעיל את המפעל המבורך הוא הרצון הטוב והלב הפתוח של ידידי עמותת "חסדי נעמי", החל בבעלי שמחה המעוניינים לסייע ליתומים המתחתנים באותו יום, כסגולה להצלחת הזיווג ומממנים חלק גדול או את כל חתונת היתומים, הנערכת באותו יום שהם משיאים את ילדיהם, וכלה בכלל עמך בית ישראל שמצבם של חתנים וכלות יתומים נוגע לליבם ורוצים להיות שותפים במצווה גדולה זו של הכנסת חתון וכלה יתומים תחת החופה.

על מנת להקל על הידידים הנכבדים למצוא את החתונה לה הם מעוניינים לתרום, יעלה כאן בקרוב אי"ה לוח שנה מסודר ובו יצוינו התאריכים בהם נערכת חתונת מצווה, כל מה שנשאר לכם זה רק לבחור – ולשמח לב אלמנות, יתומים ושבורי לבב.

לתרומות עבור חתונות מצווה חייגו עכשיו 1-800-677-777
או לחצו כאן לתרומה באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
גיוס חירום לחלוקת שמיכות, תנורים וביגוד חם
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן