אתר ynet : בעלי קרס ונפטר מהחובות – עזרו לי לגדל את החיילים שלי והילדים שבבית

צפו בכתבה המרגשת ששודרה היום באתר ווינט

נ' שהתאלמנה חיה מקצבת שארים ולא עומדת בהוצאות: "שומרת על שקט מופתי בבוקר כי הוצאה לפועל עלולים לדפוק בדלת"

"התאלמנתי אז אני צריכה לחיות כענייה?"

נ' בת ה-53, אלמנה ואם לשישה ילדים בגירים, נאלצת להתקיים מדי חודש מקצבת שארים בסך 2,820 שקלים. "כל החיים עבדתי, ניהלתי עסק פרטי יחד עם בעלי, ואף פעם לא חשבנו שנצטרף להיתמך על ידי מישהו", סיפרה בריאיון לאולפן ynet. לדבריה, העסק פשט את הרגל ומאז המשפחה הידרדרה לחובות, ואלה הובילו לפגיעה במצב הבריאותי של בעלה: "יצאנו לעבוד כשכירים, ניסינו להחזיק את עצמנו, מכרנו בית ורכב וככה התגלגלנו למצב שבעלי חלה כתוצאה מהחובות ונפטר בסופו של דבר. בגלל שהתאלמנתי אני צריכה לחיות כענייה?".

כיום היא מתגוררת בדירת עמידר, שעבורה היא משלמת כ-800 שקל מדי חודש. את הוצאות המחיה היא לא מצליחה לממן: "אנחנו חיים בעוני. בבקרים אני לא פותחת את הדלת ושומרת על שקט מופתי, כיוון שאני יודעת שבדלת יכולים לדפוק מהוצאה לפועל. אני היום במצב של התראה לפני ניתוק בכל התשלומים השוטפים – לא שילמתי ארנונה ומים במשך שנה, חשבון חשמל זה כמה חודשים, ומהגז התקשרו כדי להגיד לי שהם עומדים לנתק אם לא אשלם. לצערי, אין לי מאיפה. אתמול התקלחתי במים קרים כי אין לי כסף לתקן את הדוד".

על אף שילדיה חצו את גיל 18, נ' דואגת לעתידם: "הבת שלי רוצה ללמוד רפואה. היא ניסתה לעבוד כדי לממן רק את הפסיכומטרי, אבל היא לא הצליחה ללמוד כיוון שעבדה המון שעות. מיותר לומר שלי אין אפשרות לחשוב על איך להתחיל לעזור לה. המדינה לא נותנת מענה, אבל כשצריך לשלם מיסים היא טובה בלגבות".

(מתוך הכתבה באתר ynet)

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן