יום המעשים הטובים 2012

קרוב לאלף מתנדבים הגיעו למתחם "ארמונות חן" ברחוב שלמה המלך בבני ברק, שם התקיימה אריזת "קמחא דפסחא" – סלי המזון למשפחות נזקקות לחג הפסח שתחלק "חסדי נעמי" לקראת חג פסח.

קרוב לאלף מתנדבים הגיעו למתחם "ארמונות חן" ברחוב שלמה המלך בבני ברק, שם התקיימה אריזת "קמחא דפסחא" – סלי המזון למשפחות נזקקות לחג הפסח שתחלק "חסדי נעמי" לקראת חג פסח.

מלאכת אריזת סלי המזון לחג התבצעה בידי מתנדבים מחברות מסחריות מהגדולות במשק מכל רחבי הארץ, בנקים, מפעלי היטק, תנועות נוער ועוד, שהגיעו במסגרת פרויקט "יום המעשים הטובים" הנערך מידי שנה ביוזמת שרי אריסון.

המתנדבים עבדו במשמרות לאורך כל היום וארזו סלי מזון מיוחדים, שיחולקו לקראת הפסח לאלפי משפחות נזקקות ברחבי הארץ, בנוסף לסלי המזון הבסיסי המחולקים מידי שבוע על ידי "חסדי נעמי".

בין המתנדבים הגיעו: עובדי בנק הפועלים, חברת אתגר על – הנדסה, סוכנות לביטוח האודן ישראל, סוכנות לביטוח גיל ורדי, עובדי מוקד שרות לקוחות יורוקום, חברת אקליפטוס עיצוב ממתקים, חברת חוליות פלסטיקה, חברת ההיטק דום 9 סקיוריטי בע"מ, חברת ההיטק פלאש נטוורקס, שוטרים ומפקדים ממשטרת ישראל- אגף התחבורה בבית דגן, ביה"ס מורשת מנחם-גבעת שמואל, בנות המרכז לעשיה ושיקום לב רבקה-בני ברק, בנות אולפנת נריה במודיעין, בית יעקב ראש העין, חברי עמותת פתח לשינוי, ועוד.

בנוסף, הגיעו גם מתנדבים באופן עצמאי ביוזמת עצמם, כך ניתן היה למצוא את גב' אהובה כהן, תושבת האזור בת 81 (!), אשר ביוזמתה האישית מבררת מידי שנה מתי מתקיימת אריזת הסלים לחג ומגיעה לסייע, או את טל – עובד חברת דור אלון שמגיע כבר שנה שניה עם חברים מהעבודה ביוזמת עצמם, לצד הפיזותרפיסטית טל קדוש שארגנה קבוצת פיזיותרפיסטים ממקומות שונים להתנדב יחד במלאכת האריזה. בנוסף, הביאו חלק מהמתנדבים את ילדיהם שישתתפו גם הם במלאכת הסיוע לילדים אחרים שנמצאים במצוקה.

יו"ר "חסדי נעמי" הרב יוסף כהן בירך את המתנדבים וסיפר להם את סיפורו האישי, כיצד הוא עצמו הגיע ממצוקות ולא היה בזמנו את חסדי נעמי או את יום המעשים הטובים שישפרו את מצבו, "כמידי שנה", אמר הרב כהן "הוזמנו מאות טונות של מוצרי מזון כשרים לפסח לצורך מפעל קמחא דפסחא. השנה, בחרנו לקיים את אריזת הסלים באולם שעתיד להצטרף למפעל החסד "ארמונות חן", כך שייעשו בו מעשי חסד כבר בזמן הבניה, חסד ממקום של חסד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן