מידע אודות עמותות בישראל

בישראל של ימינו יש הרבה מאוד עמותות, כל אחת מהן מקדשת את אמצעיה למען מטרה נעלה משלה, להלן המטרות העיקריות של עמותות בישראל :

 

איסוף מזון לנזקקים

גם אם אינכם מודעים לכך, במדינה שלנו יש המוני ילדים ותינוקות הרעבים ללחם וזקוקים לעזרה. ילדים אלו לא עורכים סעודות חג ומדי יום הולכים לישון על בטן ריקה. דמיינו לעצמכם ילדים שמבקשים אוכל ואין ביכולת אמם להעניק להם זאת, ילדים שנאלצים לאכול ארוחות קלות ודלות גם בשבתות וחגים, כי אין למשפחתם מספיק כסף להרשות זאת לעצמם.

יש מספר עמותות בישראל אשר מטרתן העיקרית היא לדאוג לכך שהילדים הללו ובני משפחתם לא ירעבו ללחם. עמותות המזון לנזקקים שולחות למשפחות ארגז מוצרים בסיסיים, אשר מסייע להם בתקופה הקשה. ארגז שכזה לרוב מכיל: שמן ,אורז, חבילות פסטה, שימורים ואף ממתקים לילדים. בנוסף לכך, נוהגות העמותות לשלוח בכל שבוע גם מוצרים טריים, כגון: ירקות, פירות ומוצרים בסיסיים להקפאה.

 

התנדבות למען ילדים בבתי חולים

מדי יום מאושפזים ילדים רבים בבתי החולים שבארץ, ילדים החולים במחלות שונות חלקן קשות יותר חלקן קשות פחות. הילדים בבתי החולים עצובים, מפוחדים ובעיקר מאוד משועממים. הם רחוקים מבני המשפה והחברים ומרגישים מנותקים בבית החולים המנוכר.

תפקיד העמותות הוא להפיג את הכאב והפחד של הילדים ולרומם את מצב רוחם. העמותות נעזרות בליצנים, סלבריטאים, זמרים, קומיקאים והמון מתנדבים טובים, אשר מבצעים עבודת קודש מסביב לשעון, הכל כדי להעלות חיוך על פניהם של הילדים.

 

לעשות לאנשים "טוב על הלב"..

למרבה הצער, ישנם מצבים בחיים בהם משפחות חייבות להיעזר בשירות כלשהו, אך המחיר כלל לא אפשרי עבורן. במצבים שכאלו, יש לא מעט עמותות הנכנסות לתמונה. העמותות דואגות שהמשפחות יקבלו סיוע או הנחה משמעותית לפי מצבן הכלכלי, כל זאת בדיסקרטיות מוחלטת. חלקן אף לוקחות על עצמן את העלות הכוללת של ההוצאות הנלוות ומשמחות עד אין קץ את בני המשפחה.

 

תרומה בתמורה לתפילה

יש עמותות בישראל, המציעות לאנשים שונים לסייע לנזקקים, בתמורה לברכה או תפילה. לדוגמא: סיוע לחתן וכלה נטולי אמצעים, אשר ביום חתונתם תחת החופה, יברכו את התורמים בבריאות, פרנסה והצלחה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן