חסד פי שבע

עובדי מערכת עיתון בשבע הצטרפו למשמרות המתנדבים ב"חסדי נעמי" וגילו סוג אחר של תקשורת בונה והדדית

 

קבוצה של כ-15 עובדים, כתבים ואנשי מערכת בעיתון הדתי המוביל "בשבע", הגיעו בערב ראש השנה לסייע לאלפי המתנדבים באריזת ארגזי מזון "קמחא דפסחא" של עמותת "חסדי נעמי".

צוות העיתון עזב יום עבודה במערכת העיתון והגיע להתנדב, במסגרת פרויקט "24X24" בו התקיימה אריזת חבילות מזון ע"י משמרות מתנדבים 24 שעות ביממה במשך 24 יום לפני ראש השנה.

דודו סעדה, מנכ"ל העיתון, סיפר לצוות העיתון ולמתנדבי "חסדי נעמי" כי בערב פסח האחרון הוא בדק ארגזי מזון שנשלחו למשפחות נזקקות באזור מגוריו, והופתע לראות שהארגז מכיל בדיוק את מה שכל משפחה צריכה כדי לחגוג את החג כהלכתו.

"חלק מתפקידנו כאנשי תקשורת", מסביר סעדה, "זה להיות חלק מהקהילה, מהעם, ואין מקום יותר טוב להתחבר בו אל העם כמו סיוע לנזקקים דרך "חסדי נעמי".
שלומית שלו, מנהלת בכירה בעיתון, אמרה כי "מה שמיוחד בחבילות של חסדי נעמי זה שהן מגיעות בדיוק לאנשים שבאמת צריכים את זה, אני תורמת קבועה לארגון ותמיד רואה ברכה בזכות זה, תמיד מקבלת בחזרה"

יו"ר חסדי נעמי הרב יוסף כהן הודה בחום לצוות העיתון ואמר כי "ההתגייסות של אנשי תקשורת דוגמת צוות עיתון "בשבע" מעניקה לנו את הכח להמשיך ולפעול למען משפחות נזקקות, אלמנות ויתומים ומביאה לתוצאות מבורכות למען הנזקקים, הם ראויים לכל הערכה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן