למעלה מאלף נשים בערב הוקרה של "חסדי נעמי" לחברת מטרנה


בכינוס רב רושם, ובמעמד הגאון הרב ישראל מאיר לאו שליט"א, הוענקה תעודת הוקרה לחברת 'מטרנה' על פרויקט החסד 'מטרנה מצווה' הפועל בשיתוף 'חסדי נעמי' מזה טו"ב שנים.

כמדי שנה, יצאה חברת מטרנה גם השנה, זו השנה ה-17, בפרויקט החסד החשוב והמרגש, המעניק לאלפי משפחות נזקקות במגזר החרדי מזון לתינוקותיהן – פרויקט 'מטרנה מצווה'. לאחר טו"ב שנות שיתוף פעולה מבורך, ראו בארגון החסד 'חסדי נעמי' ערך עליון בהוקרה לחברת מטרנה. ואכן ביום שני האחרון, חגגו מטרנה וארגון 'חסדי נעמי' באירוע הוקרה רב משתתפות, במעמד הרה"ג ישראל מאיר לאו שליט"א, הרב יוסף כהן – מיסד ארגון חסדי נעמי, ומנכ"לית מטרנה הגב' אפרת גילת, טו"ב שנים לפרויקט 'מטרנה מצווה' שהינו שיתוף פעולה מופלא ומרגש במיוחד בין חברת מטרנה ובין ארגון החסד "חסדי נעמי".

הרב הראשי לתל אביב, הגרי"מ לאו שליט"א, סיפר באירוע על הקשר רב השנים שלו עם מטרנה. "השנים הראשונות בהן יצרה מטרנה בישראל היו בתקופת כהונתי כרבה של נתניה. נתנו כשרות במקום וזכורה לי הגינותם של אנשי מטרנה, היושרה והאיכות של האנשים במקום".
הרב לאו שיבח את הנהלת החברה במילים חמות, על הפרויקט המתמשך שנים רבות ועל החבירה לארגון חסד חשוב ומבורך – "חסדי נעמי".

יו"ר ארגון החסד הגדול 'חסדי נעמי' הרב יוסף כהן: "לאחר שנים רבות כל כך של חסד ונתינה, שאין רבות כמותה בחברות מסחריות אחרות, ראינו צורך גדול להוקיר ולהודות לחברת מטרנה המלווה אותנו טו"ב שנים.
הכרת הטוב הינה בסיס חשוב ביותר לכל הערכים עליהם אנו מחנכים ובהזדמנות חגיגית זו של טו"ב שנים למבצע, היה זה מתבקש להכיר טובה.

מנכ"לית מטרנה – הגב' אפרת גילת הודתה נרגשות לרב יוסף כהן על שיתוף הפעולה המבורך בדבריה בכנס: "אני מרגישה שזה לא סתם שפרויקט מטרנה מצוה מרגש ומתמיד לאורך שנים. מטרנה מצוה, משקף באופן הטוב ביותר את השאיפה שלנו כחברה, להיות הכי קרובים לאמא – לאיכויות, לרגש, לחום ולרצון האימהי להעניק את הטוב ביותר לילדיה. מתוך השאיפה הזו עלתה לפני 17 שנים ועולה גם היום, המחויבות לדאוג לכל תינוק, ובמיוחד לתינוקות נזקקים.

מאות אורחות הכנס, שבאו לחלוק כבוד לפרויקט 'מטרנה מצוה', ציינו את הערכתן לארגון חסדי נעמי ולחברת מטרנה על הנתינה והחסד ועל ערב מהנה ומרגש במיוחד.

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן