סיקור מיוחד: יום מעשים טובים 2016 בסניפי חסדי נעמי

יום המעשים הטובים 2016 ביוזמתה של שרי אריסון חל אתמול ובחסדי נעמי מבקשים לברך את הגברת אריסון על פעילותה הברוכה והוצאת יום המעשים הטובים לפועל, במסגרתו מאות גופים בישראל ואנשים בודדים נרתמים במטרה לקחת חלק בפעילויות השונות של העמותות והארגונים.

כ60 עובדי בנק פועלים הגיעו אתמול (שלישי) לסניף חסדי נעמי בירושלים עובדי הבנק ארזו חבילות וסידרו מזון לנזקקים קשישים וניצולי שואה במשך כל היום. בתום הפעילות בירך מר ישראל מייזלר את עובדי הבנק והודה להם על נכונותם לקחת חלק בפעילות מבורכת זו. " אני אוהב לעבוד עם בנק פועלים, הם באים כדי להתנדב, ואיני אומר זאת כדי לקבל הנחה בעמלות" הוא אומר

לדברי שלום טלקר המשמש כנהג ביחידת השינוע של חסדי נעמי השנה הוא חש עומס רב יותר במסגרת פעולות השינוע של מוצרי המזון. לדבריו נוכחותו על הכביש היתה גבוהה יותר ביחס לשנה שעברה וכמות המזון שהעביר גם היא היתה גבוהה יותר. "קיבלנו 30 שקי מזון מחיילים בבסיס מגן סיירים" הוא מדגים.

ישי זריף מנהל סניף חסדי נעמי בת"א מספר שהפעילות עם 40 תלמידי בני עקיבא מגבעת שמואל היתה מספקת ביותר. לדבריו הנערים בני ה14 ו15 ארזו קרטונים למשפחות נזקקות במשך מספר שעות, הנערים ציינו שהפעילות נתנה להם תחושה נהדרת של סיפוק לאור התרומה והנתינה.

גם מירי סיטון יהודה מדווחת על פעילות נרחבת בסניף חסדי נעמי בבת ים אותו היא מנהלת. עשרות עובדי אל על הגיעו לסניף שם ארזו את כל הפירות והירקות. "היה להם הספק מטורף" אומרת יהודה "הם ארזו 9 טון של מזון!" בנוסף, הגיע ראש עיריית בת ים לסניף הבת ימי של חסדי ולקח חלק בפעילות

לדברי יוסף כהן מייסד עמותת חסדי נעמי ניתן להרגיש מדי שנה מיד לאחר יום המעשים הטובים תנועה חיובית בפניות הציבור לעמותת חסדי נעמי במטרה להתנדב ולכן מעבר לרעיון עצמו, אין ספק שהקונספט הנהדר תורם לפעילות הנרחבת של ההתנדבות בטווח הארוך.

לדברים אלו הוסיף משה כהן, מנכל עמותת חסדי נעמי ויו"ר עמותת האחות "לב נעמי" שנותר רק לברך את הגברת שרי אריסון על היוזמה וכך גם את כל המתנדבים שנרתמו לתרום במסגרת יום המעשים הטובים, ובכלל.

"תחום הרווחה הוא תחום שמייצר עבודה ללא הפסקה, חסדי נעמי כעמותה הגדולה בישראל בענף המזון מרגישה את הגידול בעומס על גבה ואנו בהחלט זקוקים לצבא של מתנדבים בכל דקה ובכל עת. אני שמח על יוזמת יום המעשים הטובים ומברך את כל מי שלקח חלק בדבר.

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן