חסדי נעמי ואתר ynet מחממים את החורף

החורף חזק כאן ואיתו גם הסערות, ההצפות והקור שמכה ללא רחם. בעוד רובנו מצטנפים בבית החם מול המזגן או התנור ישנם אלפי ישראלים הסובלים מקור ואין להם מספיק כסף כדי לרכוש מוצרי חימום לחורף.

ynet מעורבות ועמותת חסדי נעמי יוצאים במבצע התנדבותי שמטרתו לסייע לכל מי שנאלץ להתמודד עם אתגרי החורף ואין ביכולתו לתת מענה לאתגרים אלו לעצמו ולמשפחתו. אנו פונים אליכם לאסוף את התנורים, השמיכות, והבגדים החמים המיותרים שברשותכם, ומתנדבי חסדי נעמי יחלקו אותם למי שזקוק להם.

למה יצאנו למבצע?
רמת התחלואה משתנה בעקבות הקור ובעוד שחלק נכבד מאתנו פשוט הולכים לרופא כדי לקבל מרשם או הישר לבית המרקחת, רבים אינם יכולים לעשות זאת ונאלצים לבחור בין מזון לתרופות.

"כ-10% מהציבור הישראלי זקוקים לסיוע במוצרי חימום לקראת החורף"
אנחנו מטפלים ב-40,000 בני אדם מדי שנה. בחורף, אפשר להרגיש תנועה גם במספר הפניות לבקשת סיוע וגם בתוכן הפניות. אנו מחלקים תנורים, בגדים חמים ועוד. למעשה, מסקר שערכנו בעבר עלה שכ-10% מהציבור הישראלי זקוקים לסיוע במוצרי חימום לקראת החורף, ולכן שיתוף הפעולה עם ערוץ המעורבות של ynet כה חשוב עבור כל כך הרבה אנשים".

איך זה עובד?
התנדבות למבצע: אם יש לכם רכב ותוכלו לקחת חלק באיסוף ו/או בחלוקה, אתם יותר ממוזמנים. ניתן לפנות דרך עמוד ההתנדבות או בטלפון 03-677-7777 .
יש לכם תנורים ושמיכות חמות מיותרות? התקשרו למוקד הארצי של עמותת חסדי נעמי בטלפון 1-800-677-777 וישלחו אליכם מתנדבים שיאספו אותם ויחלק לכל מי שחסר לו.

איסוף של ביגוד חם: תרומות של בגדים ראויים למלבוש (ולא בלויים, קרועים, ומלוכלכים), יתקבלו בברכה ויועברו לנזקקים. צלמו את הבגדים והעלו לעמוד הפייסבוק של חסדי נעמי ובמידה והם מתאימים ויש כמות בגדים רלוונטית – חסדי נעמי תפנה אליכם לקבלת כתובת ותשלח אליכם מתנדבים לאיסוף.

רוצים להביא בעצמכם את הפריטים למרכזים של חסדי נעמי?
ניתן להגיע לסניפים בימים א'-ה' בשעות 9:00-18:00:
ירושלים: רחוב בית הדפוס 31 גבעת שאול
תל אביב: רחוב תשרי 54
בת ים: רחוב נפחא 2 פינת קוממיות
בני ברק: רחוב בר יוחאי 10 וכן ברחוב האדמו"ר מקוצק 41

בנוסף, ישנן נקודות איסוף בערים שונות, שעשויים להיות קרובים יותר לבתיכם. אתם מוזמנים לטלפן למוקד הארצי 1-800-677-777 ולבדוק אודות הנקודה הקרובה לבתיכם ושעות הפעילות בה.

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
גיוס חירום לחלוקת שמיכות, תנורים וביגוד חם
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן