משלוח של חסד

המצב הביטחוני: חסדי נעמי תשלח מתנדבים להביא מזון ותרופות לקשישים שפוחדים לצאת מהבית. תשלח מלווים עם אמהות חד הוריות

עמותת "חסדי נעמי" העמותה הגדולה בישראל לחלוקת מזון לנזקקים תשלח מתנדבים לחלוקת מזון ותרופות – לקשישים, חולים ובעלי מוגבלות – שפוחדים לצאת מהבית, לאור המצב הביטחוני.

לאחרונה הגיעו לחסדי נעמי פניות מנתמכים שציינו שהם נרתעים לבוא לקבל את חבילות המזון. מדובר בנתמכים שצריכים לשים מזון על השולחן לילדים קטנים או בקשישים שאם לא יקבלו את החבילות פשוט עלולים למצוא עצמם נטולי מזון לפחות לכמה ימים.

שירות החלוקה עליו הצהירה חסדי נעמי מוצע גם לציבור הרחב שאינו חלק ממעגל הנתמכים של העמותה ובמסגרתו ניתן לפנות לחסדי נעמי ולתת כתובת מגורים אליה יגיעו המתנדבים. במידה ומדובר בצורך במזון יסעו המתנדבים לסופר הקרוב עבור הפונה ובמידה ומדובר בצורך בתרופות, יסעו מתנדבי לב נעמי (האחות הקטנה של חסדי נעמי שפועלת בתחום הבריאות) לבית מרקחת ויספקו את המשלוח. בנוסף לחלוקת המזון בעמותה מבקשים להציע שירותי ליווי לאמהות חד הוריות שיוצאות מהבית לסידורים כמו לקחת את הילדים מהגן, ופוחדת לצאת לבדן

לצורך כך פונה חסדי נעמי לציבור ומבקשת ממתנדבים, בעיקר בעלי רכבים, שמוכנים להירתם עבור צעד זה – לפנות אליה. כמו כן, לאור מספר המתנדבים המוגבל יוצאים בחסדי נעמי בקמפיין פייסבוק ממומן בכדי לחזק את הפעילות ולשדך בין המעוניינים לסייע למקבלי הסיוע. אזורי הפעילות יהיו ת"א, ירושלים, בת ים, טבריה, אשדוד, נתניה, בית שמש, מודיעין עילית, אלעד, צפת, נצרת, שדרות ועוד.

יוסף כהן יו"ר חסדי נעמי :" גל הטרור שולח גרורותיו גם לזירת הרווחה ולצערי הפחד מזין את הנתמכים והאוכלוסיות החלשות ואנשים שגם כך רעבים עלולים להרעיב עצמם כדי לא לצאת מהבית ולהתקל במחבל. לדברים אלו הוסיף מנכ"ל חסדי נעמי ואמר "מדובר באוכלוסיה שגם כך חלשה פיזית והתקלות עם מחבל משמעותה גזר דין מוות. אנו מקווים שבצעד זה נוכל לתרום את חלקנו במאבק בטרור"

ליצירת קשר הקליקו "חסדי נעמי" או בטלפון  677-7777 03

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן