השנה השמינית ברציפות "אוטובוס החסד" יוצא לדרך

"אוטובוס החסד" של "דן" ו"חסדי נעמי" יוצא לדרך תושבי העיר נקראים לתרום משלוחי מנות שיחולקו לנזקקים ולחולים. האוטובוס יפעל בימים ראשון ושני הקרובים החל מהשעה 16:00 ועד 20:00

גם השנה, בפעם השמינית ברציפות, יוצא לדרך "אוטובוס החסד". 

מיזם "אוטובוס החסד", הינו מבצע חסד מיוחד שמטרתו לגייס משלוחי מנות ומוצרי מזון במטרה לחלקם למשפחות נזקקות ולילדים יתומים במהלך ימי הפורים.

גם השנה האוטובוס יצא לרחובות העיר בקול תרועה כשהוא מקושט ומאובזר ועמוס במתנדבים מחופשים לבובות ענק שהפעילו את התושבים בשמחה וריקודים וסייעו בגיוס מוצרי מזון.

במהלך ימי האיסוף, עובר האוטובוס ברחובות בני ברק כשהוא מקושט, את האוטובוס ילוו ליצנים מתנדבים ומוזיקה שמחה ותושבי העיר ימלאו את האוטובוס בממתקים, חטיפים ומוצרי מזון שישמשו למשלוחי מנות עבור ילדים נזקקים וחולים בבתי חולים.

בחסדי נעמי אומרים כי המבצע זוכה להצלחה כבירה בכל שנה ונאספים בו אלפי משלוחי מנות.

יו"ר חסדי נעמי הרב יוסף כהן, מברך את חברת "דן" על היוזמה הברוכה:

"זוהי ברכה גדולה עבורנו, עבור תושבי העיר ועבור הנזקים. היוזמה המבורכת הזו מחברת בין רצונם הטוב של האנשים לתת ובין הצורך שלנו לחלק למשפחות נזקקות כמה שיותר.

אני מודה לחברת דן על היוזמה ומקווה שנמשיך אות ביתר שאת עוד שנים רבות.

הרב כהן הוסיף בהתרגשות כי בכל שנה כשאוטובוס החסד יוצא לדרך, הוא נזכר בימים הראשונים בהם התחיל את דרכו באיסוף מצרכים לנזקקים, לפני 30 שנה: "הייתי אוסף אז את המצרכים ומאחסנם בתא המטען של אוטובוס עליו הייתי נוהג".

פעילות אוטובוס החסד תתקיים בימים ראשון ושני 01-02/03 בין השעות 16:00-20:00

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן