שת"פ בין מי עדן לחסדי נעמי

מי עדן תרמו מים לחיילים ב"צוק איתן" ,ציוד לבית ספר עבור ילדים נזקקים ובקבוקי מים עבור התלמידים

חברת המים המובילה מי עדן מקיימת לאחרונה שיתוף פעולה מבורך עם ארגון החסד הענק חסדי נעמי ברצף של מעשים מבורכים.

במסגרת שיתוף הפעולה תרמה חברת מי עדן כמה משטחים של בקבוקי מים במהלך מבצע "צוק איתן", בקבוקי המים חולקו לחיילים בשטחי הכינוס ושמחו את החיילים. לקראת פתיחת שנת הלימודים, החליטו במי עדן על תרומה נוספת 5,000 בקבוקי מים  ועוד אלפי פריטים, מחקים, מכשירי כתיבה וכו' למען הילדים הנזקקים.

במהלך השבועות האחרונים הגיעו מאות מתנדבים למרכז הלוגיסטי של חסדי נעמי בתל אביב, שם ארזו לתוך אלפי הילקוטים את הציוד הרב, מחברות, קלמרים, מכשירי כתיבה וכאמור, גם בקבוקי מים והציוד שנתרם ע"י מי עדן.

עופר משולם, סמנכ"ל השיווק של מי עדן אומר כי שיתוף הפעולה המבורך, הינו חלק מאופייה של חברת מי עדן, לאפשר גם למי שאין לו. משולם הודה ל"חסדי נעמי" על שיתוף הפעולה המבורך ועל עבודת הקודש שהם עושים במהלך השנה כולה. "בכוונתנו להמשיך את שיתוף הפעולה ואף להתנדב בעצמנו באריזת חבילות לנזקקים לקראת החגים".

הרב יוסף כהן, יו"ר חסדי נעמי הודה לחברת מי עדן על תרומתם ועל שיתוף הפעולה המבורך. "אני קורא לעוד ועוד חברות בישראל להצטרף ליוזמה המבורכת, לתרום לקראת החגים, בפתיחת שנת הלימודים ובכל הזדמנות. יש משפחות רבות שמשוועות לכל תרומה ואנו מנסים לתת מענה לכולם".

תרומת חברת מי עדן לחסדי נעמי
תרומת חברת מי עדן לחסדי נעמי

 

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן