חסדי נעמי מכריזים: מבצע "חסד איתן"

במהלך ימי הלחימה בדרום יוכלו זוגות מאיזור הלחימה להנשא באולמות "ארמונות חן" במהלך היום ללא תמורה! בנוסף, החלה התארגנות לסיוע לתושבי הדרום, לפעילות בקרב ילדים ובקרב החיילים

מיד עם פתיחתו של מבצע "צוק איתן", החלה בארגון החסד הגדול חסדי נעמי היערכות כדי לסייע ככל הניתן לתושבי הדרום. לאור המצב המיוחד שנוצר הודיעו בהנהלת חסדי נעמי כי ששת האולמות – ארמונות חן, יעמדו לרשות חתנים וכלות שהיו אמורים להנשא באיזורי הלחימה.

האולמות יעמדו לרשות החתנים והכלות במהלך שעות היום וללא כל תשלום על האולם! ומעבר לכך, מתנדבי חסדי נעמי יסייעו לעדכן טלפונית את כל המוזמנים על השינוי במיקום החתונה. 

בנוסף ,פועלים במרץ מתנדבי הארגון על קיום קייטנות כיף לילדי הדרום, הבאת קבוצות ילדים מידי יום לאזור המרכז, תוך שימוש במתקני המתנפחים של חסדי נעמי ואטרקציות נוספות. במרכזים הלוגיסטיים של חסדי נעמי נרשמת פעילות נמרצת, במקום נאספים ממתקים ומשלוחי צ'ופרים לטובת ילדי הדרום ובנוסף, תתקיים חלוקה לחיילים הנמצאים באזורי הלחימה.

הרב יוסף כהן , יו"ר חסדי נעמי: כפי שנהגנו במבצע עמוד ענן, אנו עושים גם כעת, הן בהעמדת האולמות לטובת התושבים והן בסיוע לילדי הדרום. יש דרום וצפון, אך לב יהודי אחד, שדואג ומחבק ולכן המתנדבים שלנו נחושים לעשות כל מה שניתן כדי להקל על תושבי הדרום והחיילים.

אולמי ארמונות חן01

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן