סיור של חסד

שרים, חברי-כנסת, ראשי ערים, סגניהם וחברי מועצות העיר מכל רחבי הארץ מטעם תנועת שס השתתפו השבוע בסיור מיוחד באימפריית החסד של ארגון "חסדי נעמי" בבני ברק.

בסיור מיוחד שהתקיים השבוע בארגון "חסדי נעמי", השתתפו נציגים בכירים של תנועת שס מכל רחבי הארץ ובראשם השרים: יו"ר התנועה סגן ראש הממשלה ושר הפנים הרב אלי ישי, שר הבינוי והשיכון הרב אריאל אטיאס, השר לענייני תפוצות ומורשת ישראל הרב משולם נהרי, סגן שר האוצר הרב יצחק כהן וחברי-כנסת מתנועת ש"ס ומזכיר מועצת חכמי התורה הרב רפאל פנחסי שיחי'. כמו"כ התכבד בנוכחותו חבר מועצת חכמי התורה הרב הגאון שמעון בעדני שליט"א וכן ראשי ערים: הרב יצחק עידן ר"ע אלעד, הרב משה אבוטבול ר"ע בית שמש והרב עזרא גרשי ראש מועצת עמנואל.

יו"ר חסדי נעמי, הרב יוסף כהן סקר בפני הנוכחים הרבים את הפעילות הענפה של ארגון "חסדי נעמי" המסייע לאלפי משפחות נזקקות בכל רחבי הארץ ובכל ימות השנה בהיקפים עצומים ובמגוון פעילויות סיוע ורווחה.

המבקרים לא הסתירו את התפעלותם לנוכח היקף הפעילות הרחב של "חסדי נעמי" ואמרו כי לא ידעו שמדובר בארגון כה גדול שמסייע במגוון כה רחב של נושאים ובהיקפים כה גדולים.
הרב אלי ישי אמר בסיור: "תמיד שבאים לפה מתרגשים מחדש, אנחנו לא יכולים לתאר מה זה עושה בשמים, זה מרגש לראות איך אתם נהנים לעשות ולעבוד בחסד במסירות נפש. יהי חלקי עמך".

"כולנו חייבים לר' יוסף כהן על החסדים הגדולים שהוא עושה, אין לזה אח ורע בשום מקום בעולם, בסדרי גודל ובעוצמות האדירות. יהי רצון שנזכה לסייע ולהיות שותפים במה שאתם עושים ב"חסדי נעמי".

חבר מועצת חכמי התורה הרב הגאון שמעון בעדני שליט"א שמלווה את הארגון שנים רבות, אמר בסיור: "כשרבי יוסף כהן רצה לבנות את האולמות שמחה, הוא אמר לי אני רוצה לבנות אולמות מפוארים שגם יתומים וכאלה שאין להם כסף יוכלו להתחתן בכבוד, ובאמת תראו איזה אולמות מפוארים הוא בנה. אמרתי לו, איך תשיג כל כך הרבה כסף, זה מיליונים, הוא ענה לי ה' יעזור, אפילו שאמרתי לו מה לך להיכנס לחובות כאלו גדולים של מיליוני שקלים ובכל זאת הוא עשה את זה וב"ה הצליח. מזה רואים שמשמים אוהבים את מה שהוא עושה, זה נקרא סייעתא דשמיא, הוא עושה והקב"ה מסייע בידו,לכן צריך לעזור לו כל אחד במה שיכול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן