סיור משטרתי באימפריית החסד

רבני משטרת ישראל סיירו השבוע באימפריית החסד של ארגון "חסדי נעמי" במטרה לקדם מפגש היכרות לקצינים ובכירי המשטרה עם עולם החסד והעזרה לזולת

הרב הראשי של משטרת ישראל סנ"צ הרב אליהו מוגרבי, ורב מחוז ת"א רפ"ק הרב אליהו קב. סיירו השבוע באימפריית ארגון החסד הגדול "חסדי נעמי".

יו"ר חסדי נעמי, הרב יוסף כהן שקיבל את הרבנים במרכז המיון הגדול בבני-ברק, הציג להם את סדר העבודה במקום, החל מפירוק הסחורה ממשאיות החסד הפעילות בכל רחבי הארץ, ועד למיון הסחורות היוצאות אל מאות נקודות חלוקה ואל אלפי משפחות נזקקות.

משם המשיכו הרבנים אל המשרד הראשי של "חסדי נעמי", שם נתגלה לפניהם ההיקף העצום של מגוון הפעילויות ש"חסדי נעמי" מפעילה לרווחת הנזקקים והקהילה.
הרבנים שלא הסתירו את התפעלותם אמרו, כי לא חלמו ולא שיערו שהארגון עוסק בכל כך הרבה פעילויות של עזרה ובהיקף כה גדול של משפחות שנתמכות ע"י מתנדבי הארגון.

לאחר מכן המשיכו הרבנים אל חנות "חסד נטו" של "חסדי נעמי", שם הוצג בפניהם המודל הייחודי של ה"חנות", המאפשר למשפחות ברוכות ילדים ובני תורה, לרכוש ממיטב הביגוד במחירי עלות ממש, דבר שחוסך לכל משפחה ממאות עד אלפי שקלים בקניית ביגוד איכותי ובמחירים הנמוכים במאות אחוזים מסחורה מקבילה בחנויות רגילות.

את הסיור חתמו הרבנים באולמות המפוארים "ארמונות חן", בהם נערכות שמחות לחתנים וכלות יתומים ללא תשלום, ולשאר הציבור במחירים השווים לכל נפש.

הרבנים אמרו בסיום הסיור, כי אכן המפגש היה מרתק ומחמם את הלב לראות איך מתנדבי "חסדי נעמי" הציבו רף גבוה כל כך של עשיית חסד ועזרה לזולת".

עוד אמרו הרבנים כי אכן זו מטרת המפגש שהם רוצים לערוך בעתיד סיור לקצינים ובכירים במשטרה, במטרה להראות להם את הפנים היפות והחיוביות שבחברה החרדית, כדוגמת ארגוני החסד.

    

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
גיוס חירום לחלוקת שמיכות, תנורים וביגוד חם
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן