נחנך אולם ארמונות חן בירושלים

במעמד הראשל"צ הגר"י יוסף שליט"א, הגר"א אלבז שליט"א, חכי"ם, אישי ציבור , סגני ראש העיר וחברי מועצת העיר נחנך אולם ארמונות חן בירושלים

הראשל"צ הגר"י יוסף שליט"א: "חסדי נעמי  פועלים לאורך שנים כדי לעזור ולסייע לכל מקרה שמגיע אליהם, הם לא חוסכים מאמץ וממון"

הרב יוסף כהן יו"ר חסדי נעמי: "אני מודה לה' יתברך על שזיכנו לפתוח את האולם השישי במספר, כדי לסייע לעוד ועוד משפחות להשיא את ילדיהם בכבוד מבלי לשקוע בחובות"

במעמד רב רושם נחנך אולם "ארמונות חן" בירושלים, פתיחת האולם החדש, בנוסף לחמשת האולמות בבני ברק תאפשר גם לתושבי ירושלים לערוך שמחות מכובדות במחירי עלות וליתומים להינשא ללא עלות של אולם.

את המעמד כיבד בנוכחותו מרן הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א שהתכבד בקביעת המזוזה בכניסה הראשית לאולם.

הגר"י יוסף הביע את שמחתו על פתיחת האולם החדש ואת ההערכה הרבה שהוא רוכש שנים רבות לחסדי נעמי והעומד בראשה הרב יוסף כהן. הראשל"צ ציין כמה אביו זצ"ל רכש הערכה וחיבה לחסדי נעמי שלא חסכו מעולם כדי לעזור ולסייע.

הגאון הרב ראובן אלבז הגיע אף הוא ובירך בהתרגשות עצומה את הרב יוסף כהן, את ראשי הארגון, את מנהלי האולם ואת המתנדבים והמתנדבות העושים לילות כימים כדי לסייע ולעזור לנזקקים.

הגר"א אלבז עמד בדבריו על הזכות הגדולה של הרב יוסף כהן להשיא כ"כ הרבה זוגות ללא עול כלכלי.

חברי הכנסת הרב ישראל אייכלר והרב משולם נהרי, השתתפו באירוע והביעו הערכה רבה לעשיה של ארמונות חן וחסדי נעמי. הרב אייכלר אף הביא בדבריו מדרשי חז"ל המעידים על גדול מעלת מעשי החסד המופלאים של הרב יוסף כהן וחסדי נעמי.

הרב יוסף כהן הודה בהתרגשות רבה למברכים ולמשתתפים וציין כי לאחר שנים בהן פועלים חמשת אולמות ארמונות חן בבני ברק ולאחר אלפי החתונות שנערכו בהן, הוא מבין את הצורך לפתוח עוד אולם כזה.

את האירוע הנעים בקולו הערב, משמח הלבבות שמלווה את חסדי נעמי שנים רבות, ר' ישראל פרנס.

"רק בשנה שעברה", ציין הרב כהן, "ערכנו בארמונות חן למעלה מ800 חתונות! מהן 123 חתונות של יתומים שקיבלו את האולם ללא תמורה".

בנוסף, השתתפו באירוע: מ"מ וסגן ראש העיר הרב יוסף דייטש, הרב יצחק פינדרוס  חבר הנהלת העיר, ומר אברהם הופמן יו"ר ארגוני המתנדבים בירושלים, אישי ציבור ואנשי תקשורת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן