היענות אדירה ל"אוטובוס החסד"

אלפי משלוחי מנות נתרמו על ידי תושבי העיר לנזקקים וחולים

גם השנה, בפעם השביעית ברציפות, יצא לדרך 'אוטובוס החסד' בשיתוף חברת 'דן' וארגון חסדי נעמי .

מיזם "אוטובוס החסד", הינו מבצע חסד מיוחד שמטרתו לגייס משלוחי מנות ומוצרי מזון עבור משפחות נזקקות ולילדים יתומים במהלך ימי הפורים.

"המטרה", מסבירים בחברת דן "לרתום את יכולת השינוע של 'דן' לגיוס משלוחי מנות לנזקקים בדרך חווייתית ומעניינת, ובכך לאפשר להגביר את היקף הסיוע לנזקקים".

גם השנה האוטובוס יצא לרחובות העיר בקול תרועה כשהוא מקושט ומאובזר ועמוס במתנדבים מחופשים לבובות ענק שהפעילו את התושבים והילדים בשמחה וריקודים וסייעו בגיוס מוצרי מזון. 

במהלך ימי האיסוף, נהפך האוטובוס למחסן מזון נייד, בו קבלו המתנדבים את המצרכים, מיינו את כל הסחורה וארזו אותה בעבור המשפחות הנזקקות והחולים הנצרכים. 

מארגון "חסדי נעמי" נמסר, כי המבצע זכה להצלחה רבה ובמהלך ימי האיסוף התקבלו עשרות אלפי מוצרי מזון שנאספו, נארזו והועברו כמשלוחי מנות לנזקקים וחולים. 

איתן פיקסמן, דובר חברת "דן" אומר: "זוהי הפעם השביעית שאנו זוכים לשלב חסד ועשייה ולתרום משלנו למען הציבור. כשפתחנו במהלך זה לפני מספר שנים, לא שיערנו את רמת התהודה שהוא יקבל ואת הצלחתו הרבה.  בתור חברת תחבורה הפועלת רבות במגזר החרדי, אנו מוצאים בפרויקט זה- הזדמנות מצוינת לפגוש את קהל הלקוחות, לאפשר להם ליהנות מחוויית חג פורימית ובמקביל ליטול חלק נכבד בעידוד התרומה לקהילה".

יו"ר חסדי נעמי הרב יוסף כהן, מברך את חברת "דן" על היוזמה הברוכה:

"זוהי ברכה גדולה עבורנו ועבור הנזקקים. היוזמה המבורכת הזו מחברת בין רצונם הטוב של האנשים לתת ובין הצורך שלנו לחלק למשפחות נזקקות כמה שיותר.

אני מודה לחברת דן על היוזמה ומקווה שנמשיך אות ביתר שאת עוד שנים רבות".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן