אלפי מתנדבים במרכזי חסדי נעמי ב"יום המעשים הטובים"

בחסדי נעמי מברכים: "היום שהוכרז ע"י קרן שרי אריסון תופס תאוצה משנה לשנה ומעלה את המודעות לנתינה והתנדבות בקהילה" *הרב יוסף כהן בירך את החיילים המתנדבים ואת עובדי הסניפים וההנהלה של בנק הפועלים שהגיעו גם הם להתנדב
*"ברכה מיוחדת למתנדבי חסדי נעמי הקבועים העושים 365 ימים של מעשים טובים בשנה" 

ביום שלישי ה11 במרץ, צוין בישראל יום המעשים הטובים, לרגל יום זה, הגיעו למרכזי חסדי נעמי בבני ברק, בתל אביב, בירושלים ובבת ים אלפי מתנדבים, מהם מאות חיילים, מאות עובדי בנק הפועלים, מהסניפים השונים ויחד איתם אנשי הנהלת הבנק ועוד רבים וטובים, אשר הגיעו לתרום מזמנם וממרצם למען הנזקקים. בחסדי נעמי נערכו לקראת היום הזה במבצע לוגיסטי מורכב, עשרות אלפי מתנדבים פקדו בשבועות האחרונים את הבתים ואספו מצרכי מזון, חברות רבות תרמו גם הן מוצרי מזון שונים בכמויות גדולות יותר, לצד החקלאים התורמים גם הם מאות טונות של פירות וירקות. את כל המצבור הענק חילקו משאיות הארגון בין המרכזים השונים. המתנדבים שהגיעו, קיבלו תדרוך ממנהלי המרכזים והחלו בעבודות מיון ואריזה של חבילות מזון אשר יוצאות כבר בסוף שבוע זה לבתיהם של למעלה מ-10,000  נזקקים ברחבי הארץ.

הרב יוסף כהן, יו"ר חסדי נעמי הודה מעומק לבו למתנדבים הרבים על נכונותם לסייע ושיבח את יוזמתה של קרן שרי אריסון לקיים את יום המעשים הטובים "היום שהוכרז ע"י קרן שרי אריסון תופס תאוצה משנה לשנה ומעלה את המודעות לנתינה והתנדבות בקהילה", אמר הרב יוסף כהן והוסיף ברכה מיוחדת  למתנדבי חסדי נעמי אשר להם  365 ימי מעשים טובים בשנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן