מנכ"ל בנק פאג"י וסמנכ"ל האשראי בביקור ב"חסדי נעמי"

ינון שוויקה מנכ"ל בנק פאג"י התפעל מעוצמתו של ארגון החסד הגדול ומהיקפי הפעילות

למשרדי חסדי נעמי בבני ברק  הגיעו השבוע מנכ"ל בנק פאג"י, ינון שוויקה ,סמנכ"ל האשראי אמיר בירנבאום ומוטי פליגלמן מנהל סניף פאג"י בבני ברק לסיור עבודה משותף.

את האורחים קיבלו יו"ר הארגון, הרב יוסף כהן ומנהלי הסניפים והתחנות של הארגון.

במחסני הענק ובחדרי הקירור חזו האורחים בצוותי מתנדבים גדולים שעמלים על אריזת החבילות לקראת החלוקה השבועית , המלגזנים, נהגי המשאיות וצוותי הלוגיסטיקה, המאפשרים חלוקה מסודרת מידי שבוע של 300 טון סחורה טרייה לכ10,000 משפחות בכל רחבי הארץ.

במשרדי הארגון שמעו האורחים על התנהלות ועדת התמיכות, על ההחלטות כבדות המשקל שעליהן לקבל מידי כמה ימים בטיפול בפניות של מאות בקשות לעזרה ותמיכה, כשההחלטות מתקבלות ברגישות, בלב פתוח ובעיניים פקוחות.

את הסיור המשיכו בכירי הבנק באולמי ארמונות חן של חסדי נעמי, חמשת האולמות המאכלסים מידי ערב אלפי איש ואשר סייעו בשנה החולפת למעלה ממאה ועשרים יתומים ויתומות להינשא ללא עלות .

מנכ"ל הבנק לא הסתיר את התפעלותו ובדברי הסיכום שלו לביקור המרגש, אמר ינון שוויקה כי למרות שידע על היקפים האדירים של פעילות החסד בחסדי נעמי, אין זה דומה למראה עיניים.

"הסדר, היעילות , החשיבה על הפרטים והדאגה שכל משפחה תקבל מה שהיא זקוקה לו בכבוד הרשימו אותי במיוחד", סיכם המנכ"ל.

בפגישת עבודה שנערכה מיד בסיום בסיור סוכם על שורה של שיתופי פעולה מבורכים, בהם יעמוד הבנק לימין ארגון החסד הגדול והרב יוסף כהן הודה נרגשות להנהלת הבנק על העזרה והתמיכה ולמנהל הסניף בבני ברק ר' מוטי פליגלמן על אזנו הקשובה באופן קבוע לצרכי הארגון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן