מבצע מטרנה מצווה 15 יוצא לדרך

בימים אלו נפתח בפעם ה15 ברציפות, שיתוף הפעולה המבורך בין חברת מטרנה ל"חסדי נעמי". במסגרת המבצע הציבור מתבקש לאסוף כפיות ואריזות ריקות של מוצרי מטרנה וכנגדם תורמת מטרנה מוצרי מזון לתינוקות.

מידי שנה נאספים במהלך המבצע עשרות אלפי כפיות ואריזות ותמורתן חברת מטרנה מעבירה כמויות גדולות של מוצרי מזון לתינוקות. 

הגב' נועה פרי, סמנכ"ל השיווק של מטרנה אומרת: "אנו במטרנה שמחים להשיק את הפעילות המבורכת הזו בפעם ה15. זה מבצע נתינה לקהילה שהפך למסורת, הקהל הרחב כבר ממתין לתחילת המבצע כדי לסייע אף הוא באיסוף אריזות וכפיות. מכתבי התודה החמים והתגובות הערות אותן אנו מקבלים מחזקים אצלנו את ההבנה כי השילוב הזה  של חברת מזון התינוקות המובילה, ארגון חסד מוביל והציבור הרחב."

הרב יוסף כהן, יו"ר חסדי נעמי הביע הערכה עמוקה לחברת מטרנה על עמידתה האיתנה לימין הקהילה ועל האמון הרב שהיא נותנת בארגון חסדי נעמי.

"זה לא מובן מאליו , שיתוף פעולה שנמשך 15 שנה. זה מעיד על רצון כנה ועשיה אמיתית שהולכים וגוברים משנה לשנה.

אני קורא לחברות נוספות לבוא בעקבות מטרנה ולשתף פעולה למען הקהילה, בהזדמנות זו, אני מודה לציבור על ההירתמות העצומה מידי שנה ומזכיר כי בתקופה זו, בה המצב הכלכלי אינו פשוט בכלל, יש חשיבות רבה עוד יותר לפעילות ולסיוע מצד הציבור"

מבצע מטרנה מצווה ימשך עד לתאריך כ' אדר א' תשע"ד (20.02.2014).

במסגרת המבצע אוספים כפיות תחליפי חלב מטרנה או אריזות דייסות מטרנה לניידות או תיבות "חסדי נעמי" או שולחים לחסדי נעמי לכתובת בר יוחאי 10 בני ברק עבור מטרנה מצווה 15.מטרנה-מצווה-15

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
גיוס חירום לחלוקת שמיכות, תנורים וביגוד חם
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן