פלאפון תתרום 100 ש"ח על כל קנייה או שדרוג מכשיר סלולארי

ארגון "חסדי נעמי" נבחר לאחד משלושת העמותות המובילות במגזר החרדי, אליהם פלאפון התחייבה לתרום על כל מכשיר חדש אשר ייקנה או ישודרג בתקופת המבצע.

חברת פלאפון הכריזה על מהלך ייחודי למגזר החרדי, אשר מאפשר לה להחזיר לקהילה ולתרום כסף לעמותות מובילות. החל מיום ב' כ"ו באייר (10.5.10) תתרום פלאפון 100 שקלים על כל מכשיר אשר לקוח יקנה או ישדרג באחד מהמסלולים, לאחת משלוש עמותות החסד: "קופת העיר", חסדי נעמי" ו"יד אליעזר", אשר מופקדות בכל ימות השנה, על מפעלי החסד והצדקה למשפחות נזקקות. פלאפון תאפשר לכל לקוח לבחור לאיזו עמותה מבין השלוש ייתרם הכסף.

באירוע חגיגי שערכה פלאפון במלון שרתון סיטי טאואר ברמת גן, בהשתתפות כבוד הרב ישראל מאיר לאו, לשעבר הרב הראשי לישראל, בנוכחות ראשי העמותות, מכובדי הקהילה ועיתונאים רבים, בירכו כבוד הרב לאו וראשי העמותות את המהלך המבורך של חברת פלאפון.

אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בפלאפון אמר במפגש כי "פלאפון, דאגה ליצירת שיתופי פעולה עם עמותות המהוות פסיפס מושלם לצרכי הקהילה ועוסקות בצדקה למשפחות נזקקות ובקידום המגזר החרדי וערכיו, אשר נבחרו לאחר סקר מקיף שערכה החברה לאחרונה וזכו לעידודם וברכתם של גדולי ישראל שליט"א".

"חסדי נעמי" שנוסדה לפני 28 שנים ע"י הרב יוסף כהן, עוסקת במתן בסתר למשפחות נזקקות ותומכת באלפי משפחות, באמצעות חלוקת מוצרי מזון לנזקקים, ארגון חתונות ליתומים באולמות שמחות, ותמיכה בחולים. מערך ההתנדבות של העמותה כולל אלפי מתנדביםות בכל רחבי הארץ.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
גיוס חירום לחלוקת שמיכות, תנורים וביגוד חם
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן