הצדעה למטרנה

ראשי ומנהלי ארגון החסד הגדול 'חסדי נעמי', יחד עם הרב הראשי הגר"י מצגר שליט"א ערכו השבוע מפגש הצדעה והוקרה לחברת "מטרנה", לציון סיום מוצלח במיוחד למבצע החסד "מטרנה מצווה 11"

למעלה מ200,000 כפיות נאספו במהלך המבצע!

מזה 11 שנים מקיימת חברת "מטרנה" מבצע חסד ענק בשיתוף הצרכנים וארגון "חסדי נעמי" בשם "מטרנה מצווה".

במסגרת המבצע, הצרכנים אוספים את כפיות תחליפי חלב מטרנה או שקיות דייסות מטרנה, שולחים בדואר או מניחים בתיבות האיסוף של "חסדי נעמי", בתמורתם תורמת חברת מטרנה, אלפי תחליפי חלב לנזקקים.

המבצע שכאמור מתקיים זו השנה ה-11 ברציפות, זכה גם השנה להצלחה רבה מאוד. כ-200,000 כפיות נאספו בידי הצרכנים בכל רחבי הארץ.

השבוע, קיימו ראשי ארגון חסדי נעמי, מפגש הצדעה והוקרה לחברת מטרנה על תרומתה הנכבדת למען הקהילה. אורח הכבוד במפגש, הרב הראשי לישראל הרה"ג יונה מצגר שליט"א, נשא בגאון את החשיבות והעזרה הגדולה שחברת מטרנה מסייעת בתרומה. הרב גם הפתיע את הנוכחים, שעה שסיפר כי גם בני משפחתו גיוסו לסניפי חסדי נעמי ולבתי ספר להצלחת מבצע "מטרנה מצווה 11". הרב סיים בברכה מרגשת לחברת מטרנה שימשיכו לזכות להאכיל את תינוקות של בית רבן, וזכות המצוות הגדולות ודאי יעמדו להם להמשך ברכה והצלחה.

מנכ"ל קבוצת מעברות מר יגאל גלי, אמר כי חברת מטרנה רואה בחשיבות רבה את התרומה לקהילה החרדית. "עצם קיום המבצע כבר 11 שנים ברציפות, מראה ומוכיח את מחייבות החברה לציבור זה ואת הקשר ההדוק שבין חברת מטרנה ללקוחותיה , אמהות ותינוקות בקהילה החרדית

יו"ר חסדי נעמי, הרב יוסף כהן ברך בהתרגשות רבה את מנכ"ל מטרנה ואת כל השותפים והמסייעים למבצע החסד הגדול, על תרומתם הברוכה. "המצוקה לצערנו רק הולכת גדלה מיום ליום. תרומת מטרנה ממש מחיה ומצילה אותנו ואת המשפחות הנזקקות".
"כולי תקווה שעוד חברות ועסקים ילמדו מחברת מטרנה מה היא נתינה ". דברי הרב כהן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
גיוס חירום לחלוקת שמיכות, תנורים וביגוד חם
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן