חלומות של "חיים"

החלום היחיד שלה הוא שהסרטן לא יכריע אותה, כדי שתוכל להמשיך לגדל את בנה הנכה. הוא לעומתה, חולם רק על כסא גלגלים תקין ותנאי מגורים אנושיים, וחיוך תקווה של אמא. חלומות של חיים, חלומות של כאב.

לעיתים כך נראה, יכולים החיים להוות משל לחלום מתוק שאולי יתגשם. את החלום הזה חולם חיים כבר 15 שנה, חלום של תקווה לצד כאב אינסופי. חיים נולד כילד חייכן רגיל מלא אתגר ותקווה. אך כעבור חודשים ספורים התגלה שהוא סובל משיתוק מוחין. אביו של חיים, לא יכול היה לשאת בנטל, נטש אותו עם אימו ונעלם. אימו של חיים, יפה, נשבעה ליד מיטתו בדמעות, שלעולם לא תעזוב אותו ותטפל בו במסירות כל ימי חייה.

15 שנים היא מקיימת את הבטחתה במסירות ובגבורה עילאית, לאחרונה, לאחר שסבלה מכאבים רבים, התגלה שהיא חולה בסרטן, והיא החלה בפרק חדש של מלחמה, מלחמת חיים המלווה בטיפולים כימותרפיים והקרנות.

ליפה הנודדת מביתה לבית החולים ולהיפך, אין עבודה בתקופה זו, אין כסף אפילו לדברים מינימאליים ובסיסיים ביותר של החיים. אבל יותר מכל היא כואבת ודואגת שהסרטן לא יכריע אותה. מי יטפל במקומה בחיים בן ה-15 שאינו מסוגל לעשות מאום בעצמו?

חייהם כאילו לקוחים מתוך סרט עלוב. הם גרים בדירת מרתף – בתנאים תת אנושיים אותה הם חולקים, אמא וארבעת ילדיה, ודוד נוסף הסובל מעיוורון כמעט מוחלט.
בשונה מחלומות בני גילו, חיים חולם רק על כסא גלגלים תקין שיוכל להניע אותו ממקום למקום, כלי עזר נוספים שיוכלו להקל על חייו, וחיוך של תקווה, שיהיה נסוך על פניה של אמא, כמו פעם.

בתרומה קטנה נוכל להעניק תקווה, ולנסות להגשים לפחות חלק מחלומות החיים של יפה וחיים.

לתרומות באתר המאובטח לחצו כאן, וכן בטלפון: 1-800-677-777 באמצעות ארגון
"חסדי נעמי" (התרומות מוכרות לצרכי מס לפי סעיף 46)
מתנדבי "חסדי נעמי" פותחים בימים הקרובים קמפיין בהתנדבות במסגרתו הם מבקשים
לגייס תרומות עבור "החלומות של חיים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן