מחסן החירום נצבע בצבעי שטראוס וירוק צהל"י

עובדי המנהלה ומחלקת משאבי אנוש של חברת שטראוס, הגיעו ליום התנדבות יחד עם קבוצת דיירות מעון לאסירות משוחררות, איתן הם נפגשים מידי שבוע במסגרת פעילותם למען הקהילה.

לצד קבוצת המתנדבים של שטראוס והמעון לאסירות משוחררות, התנדבו גם קבוצת חיילות, מש"קיות ת"ש מבה"ד 20. הן התיידדו במהירות ועשו יד אחת, כתף אל כתף ליום התנדבות פורה ומהנה.

"כואב לי לראות שיש כל כך הרבה עניים ונזקקים" אמרה אחת המש"קיות, "אבל מחמם את הלב לראות ש"חסדי נעמי" עושים הכל בכדי להמציא להם פתרונות".

"מחמם את הלב", ממש ככה אמרה עובדת חב' שטראוס: "כשראינו את האווירה החמימה בתוך המחסן שכחנו לחלוטין את הגשם והסערה שהייתה באותה שעה בחוץ".

הקבוצות עבדו במרץ בלתי נלאה בהכנת ארגזי מזון שיחלוקו לנזקקים. בנוסף, הם מיינו וארזו מגוון רחב של פירות וירקות שיחולקו גם הם לקראת סוף השבוע.

המיוחד היום, אמרה יפה מרכזת הפעילות ב"חסדי נעמי" שראינו כאן היום קשת רחבה מאוד של אנשים שונים שהתחברו והתאחדו למטרה אחת.נשים וגברים בכל הגילאים עמלו במרץ רב על מיון ואריזת המזון עבור המשפחות נזקקות.

כל הגילאים אמרנו? ממש כך!!! אחת העובדות הביאה איתה את ביתה התינוקת בת החודש! התינוקת נחה לה בתוך מנשא בשעה שאימה עסקה באריזת מצרכי מזון. "כבר מגיל כזה אני מחנכת אותה לנתינה" אומרת האמא המאושרת, שהפסיקה את חופשת הלידה והצטרפה לעמיתיה ליום ההתנדבות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
גיוס חירום לחלוקת שמיכות, תנורים וביגוד חם
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן