מצילים את חיים

נתחיל עם החלום של חיים:
כסא גלגלים שישא אותו ואת מכשיר ההנשמה הצמוד אליו ושסוף סוף הוא יוכל לצאת מהבית, לאור השמש ולא רק באמצעות האמבולנס לבית חולים וחזרה הבייתה.

וגם להורים של חיים יש חלומות….:
שיהיה להם כסף לתרופות וטיפולים רפואיים שיתנו סיכויי לבן שלהם חיים. אה, ועוד חלום אחד קטן נוסף: לישון לילה רצוף במיטה, שינה נורמאלית מבלי לשמוע את צפצופי המוניטור שלא מפסיקים 24 שעות ביממה. זהו בקצרה….

אם תרצו לקרא על כל הכאב הנוראי של חיים ומשפחתו, המשיכו לקרוא את כל העמוד.
אם זה מספיק דיבר ללבכם:

 

לכמה זמן אתה יכול לעצור את הנשימה?

תנסה לרגע לעצור את הנשימה, לכמה זמן תצליח? עשר שניות? עשרים? אולי דקה?

חיים, ילד מתוק בן 4 לא יכול לנשום בכוחות עצמו. הוא נולד עם תסמונת דאון, עבר קריסה רב מערכתית בעקבות ניתוח מסובך, כיום הוא מונשם 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, באמצעות מכונות וטיפולים שעלותם הון עתק.

הוריו, כבר כמה שנים שמדירים שינה מעיניהם וצמודים למיטתו יומם ולילה. אין להם אפשרות לעבוד למחייתם. האופציה להשאירו תחת השגחה רפואית פרטית לא קיימת כרגע, מכוון שעלותה מסתכמת באלפי שקלים לחודש, דבר שהם אינם חולמים. הכנסתם היחידה היא קצבת הנכות שאינה מספיקה אפילו לתרופות והוצאות הרפואיות הרבות שלא לדבר על מחיה ושאר הוצאות שהם צריכים בכדי לחיות עם הילדים נוספים שגדלים בבית המשווע לעזרה.

חיים חולם רק על דבר אחד, לצאת מהבית לאוויר הצח אל השמש החמה, הנעימה והמלטפת. כרגע, הוא לא יכול לעשות את זה בגלל שאין לו כסא גלגלים שצריך להזמין ולייצר במיוחד עבורו בעלות של עשרות אלפי שקלים. (הכסא צריך להתאים למידותיו של חיים וכן להכיל את כל המיכשור הרפואי שחייב להיות צמוד אליו, מכשיר הנשמה ועוד..)

בימים הקרובים יפורסמו באתר עמותת "חסדי נעמי" כל המסמכים הרפואיים ואת הסיפור המלא של חיים.

התרומות מפוקחות ע"י רו"ח זוהר יוסף באמצעות עמותת "חסדי נעמי".

ניתן גם לתרום און-ליין באתר, וכן במוקד הטלפוני: 1-800-677-777

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן