מתגלגלים בחסד – כבר שנה שישית ברציפות…

המסורת מחייבת: גם השנה יצא לדרכו 'אוטובוס החסד' של חברת 'דן' וארגון 'חסדי נעמי'. האוטובוס הססגוני יגיע למרכזי הערים כשהוא עמוס בליצנים ומתנדבים, המתעתדים לגייס אלפי משלוחי מנות לנזקקים וחולים ברחבי הארץ.

במסגרת המיזם הצבעוני, צפוי האוטובוס לנסוע ברחובות העיר כשהוא מקושט בשלטים צבעוניים, מערכת הרמקולים תשמיע מוסיקה פורימית ותקרא לתושבים לתרום מוצרי מזון לנזקקים וחולים. מתנדבים מחופשים בתלבושות פורימיות יפעילו את הילדים התורמים בשמחה ובריקודים ויעניקו להם מחוות תודה קטנות, ובלונים, בשביל האווירה.

"המטרה", מסבירים בחסדי נעמי "לגייס משלוחי מנות לנזקקים בדרך פורימית שובבה, מקלה על כל הצדדים". בשנה שעברה זכה המבצע להצלחה רבה, במהלך ימי האיסוף התקבלו אלפי מוצרי מזון שנאספו, נארזו והועברו ישירות לנזקקים וחולים".

איתן פיקסמן, דובר דן אומר: זוהי הפעם השישית שאנו יוצאים במיזם זה זוכים לשלב חסד ועשייה למען הציבור. בתור חברת תחבורה הפועלת רבות במגזר החרדי, אנו מוצאים בפרויקט זה- הזדמנות מצוינת לפגוש את קהל הלקוחות, לאפשר להם ליהנות מחוויה פורימית חגיגית ובמקביל ליטול חלק נכבד בעידוד התרומה לקהילה.


יו"ר חסדי נעמי הרב יוסף כהן, שוב משבח ומברך את חברת "דן" על היוזמה הברוכה. "היות והרעיון לפרויקט הגיע מצד 'דן' אני חש הערכה רבה כלפי החברה שהשכילה למצוא פיתרון גיוס מקורי ומוצלח. חשוב לי לציין, כי צעד משותף זה – מראה לנו את עוצמתו של שיתוף הפעולה בין ארגוני החסד לחברות השונות והינו מחזק ומעודד את כולנו להמשיך בפעילות ענפה לרווחתם של אלפי האנשים הזקוקים לכך".

פעילות אוטובוס החסד תתקיים בימים שלישי ורביעי ט' ו י' אדר 19/02-20/02 בין השעות 16:30 – 20:30 ברחובות בני ברק. פרטים נוספים במוקד "חסדי נעמי": 1-800-677-777 ובאתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
גיוס חירום לחלוקת שמיכות, תנורים וביגוד חם
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן