סיכום תש"ע: 101 חתונות מצווה

101 "חתונות מצווה" נערכו בשנת תש"ע באולמות "ארמונות חן" שע"י ארגון "חסדי נעמי". המספר הכולל עומד על 539 חתונות. כל המספרים והסיפורים שמאחורי השמחות.

בסיכום האירועים של אולמות "ארמונות חן" שע"י ארגון "חסדי נעמי" עולה, כי בשנת תש"ע נערכו 539 חתונות, מהם 101 "חתונות מצווה" שנערכו בסיוע הארגון.

"חתונות מצווה" הם חתונות של חתנים וכלות יתומים או מקרים מיוחדים של נכות, בעיות בריאות או בעיות כלכליות קשות, בהם "חסדי נעמי" מסייעים ומלווים את הזוג בכל ההכנות לחתונה, החל מקבלת האולם "ארמונות חן" ללא תשלום עד להשגת מימון לקייטרינג, צלם, תזמורת, שמלת כלה וכל הוצאות השמחה.

מניתוח הנתונים עולה, כי בחודשים כסליו ואדר היו המס' הגבוה ביותר של "חתונות מצווה", בחודשים אלו בכל חודש התקיימו 14 חתונות מצווה בסיוע של ארגון "חסדי נעמי".

נתון מעניין נוסף מצביע כי חודש חשוון היה שיא מכל חודשי השנה בו התקיימו 65 חתונות, לעומת חודש קודם – תשרי (חודש החגים) בו היו רק 16 חתונות, שהם מספר החתונות הנמוך ביותר בחודשי השנה.

הרב יוסף כהן יו"ר "חסדי נעמי" אמר: "זכינו בס"ד לממוצע של 10 חתונות מצווה בכל חודש. לצערנו כבר עכשיו בתחילת השנה החדשה אנחנו רואים מגמה של גידול ליותר "חתונות מצווה" בכל חודש. אנו תקווה כי נוכל לעמוד במשימה זו במלואה".

על ארמונות חן בקצרה 

אולמות "ארמונות חן" הוקמו לפני 6 שנים ע"י ארגון "חסדי נעמי" הפועל מזה 28 שנים לרווחת נזקקים בכל רחבי הארץ. הקומפלקס הענק מכל 3 אולמות שמחה מפוארים בהם נערכים מידי ערב חתונות. הייחוד העיקרי הוא שהמשתתפים בשמחה לא יודעים אם השמחה נערכת בתשלום או במימון של העמותה. פרטים נוספים, קטעי וידיאו ועוד, באתר העמותה: www.naomi.org.il

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן