תודה ייחודית לתרומה בריאותית

לארגון "חסדי נעמי" הגיע השבוע מתנה ייחודית: "עוגה בצורת נעל" עם הכיתוב "תודה". העוגה התקבלה עבור "נעלי מורן" כאות הוקרה על תרומתם המכובדת של נעלי בריאות למאות משפחות נזקקות, יו"ר חסדי נעמי העביר אישית את "עוגת התודה" למייסד חברת "נעלי מורן" מר יחזקאל אברביה הי"ו

מזה 12 שנים שחברת מורן מעבירה ל"חסדי נעמי" תרומה של נעלי נוחות ובריאות לחלוקה למאות משפחות נזקקות מכל רחבי הארץ.

השבוע, הגיעה למשרדי "חסדי נעמי" עוגה ייחודית בצורה של נעל – עם הכיתוב "תודה". לעוגה הייחודית צורף מכתב תודה מרגש בשם מספר משפחות נתמכות שביקשו להביע את תודתם העמוקה ליצרנית הנעלים "נעלי מורן", על עזרתם הרבה בתרומת נעלי נוחות ובריאות, דבר שמסייע להם רבות מבחינת הנוחות ואף בריאות.

המשפחות שביקשו בדרך מקורית זאת להודות לנעלי מורן, אף ביקשו שיו"ר חסדי נעמי, הרב יוסף כהן יעניק את "תודתם" לבעלי החברה, וכך נעשה.

הרב יוסף כהן, הגיע באופן מיוחד למפעל בראשון לציון, שם מיוצרות נעלי מורן. ובהתרגשות רבה העניק למייסד החברה מר יחזקאל אברביה, את התודה המקורית.

מייסד נעלי מורן מר יחזקאל אברביה ציין כי מפעלו שומר שבת מיום הקמתו בשנת 1972 והוא רואה את התרומה לקהילה כחלק בלתי נפרד מההתנהלות העסקית של החברה. "אנחנו שמחים ומודים שנפלה בידנו בזכות לתרום לנזקקים נעלים נוחות המסייעות על שמירת הגב, הרגליים וכל הגוף כולו. בע"ה נמשיך לתרום ולסייע הלאה".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן