לראשונה: פרויקט 24X24 של חסדי נעמי יוצא לדרך

לקראת ראש השנה תשע"ב, ההיערכות הלוגיסטית של ארגון "חסדי נעמי" עולה מדרגה עם הכרזת המיזם 24X24 – אריזת משלוחי מזון לנזקקים שתתבצע 24 שעות ביממה למשך 24 ימים עד לערב ראש השנה. רוצים להצטרף? כל הפרטים בידיעה…

כבכל שנה לקראת חגי תשרי, מתנדבי ארגון "חסדי נעמי" המונים כיום למעלה מ-10,000 מתנדבים, מתגייסים למשימה: הכנת ערכות מזון לחלוקה לנזקקים. השנה לאור העובדה שראש השנה סמוך לשבת וארוחות החג נמשכות כמעט ארבעה ימים, ההוצאות על המזון גדולות במיוחד.

בהתאם לכך ובכדי לעמוד בביקוש הרב לעזרה הצפוי השנה לאור המצב הכללי הקשה,מתנדבי "חסדי נעמי" הכריזו על פתיחת מבצע "24X24", במסגרתו יארזו המתנדבים ארגזי מזון לנזקקים 24 שעות ביממה במשך 24 יום עד ראש השנה.

המבצע השאפתני נערך לראשונה במרכזים הלוגיסטיים של "חסדי נעמי" בבני-ברק ובירושלים, וכבר טרם פרסום המבצע מתנדבים רבים כמו גם קבוצות של חברים לעבודה או קרובי משפחה, הביעו רצון לקחת חלק במיזם.

יו"ר "חסדי נעמי" הרב יוסף כהן אמר כי פעילות המתנדבים ב"חסדי נעמי" הוא לב ליבה של הפעילות והמערך הענק באספקת מזון לכ-40 נקודות חלוקה ברחבי הארץ לאלפי משפחות נזקקות. "אני קורא לכל מי שיכול לתת יד ולהתנדב למספר שעות לקראת ראש-השנה. לסיים ולפתוח את השנה עם מעשה טוב של עזרה לזולת".

מתנדבים (יחידים או קבוצות) המעוניינים לקחת חלק במיזם ההתנדבות "24X24" מוזמנים לצור קשר עם המוקד הארצי של "חסדי נעמי" בשיחת חינם: 1-800-677-777 וכן באתר בעמותה: www.naomi.org.il
עדכונים שוטפים ותמונות מהשטח יעודכנו און-ליין בעמוד הפייסבוק של "חסדי נעמי": http://www.facebook.com/naomi.org.il

 

עובדי עיתון "בשבע" מתנדבים באריזת ערכות מזון לנזקקים לקראת ראש השנה

 

אומנים אורזים ערכות לקראת ראש השנה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן