אלפי ברכות – אלפי תודות

איך אומרים תודה ומה מעניקים כאות הוקרה לחברה מסחרית שתורמת מאות אלפי שקלים ?
בשאלה זו התחבטו השבוע בארגון "חסדי נעמי" עד שעלה הרעיון לקיים כנס ענק של "סעודת אמנים", כל הברכות והאמנים שנאמרו בערב זה יזקפו לטובת חברת "מטרנה", כאות תודה על תרומתה במסגרת מבצע "מטרנה מצווה" המתקיים זה עשר שנים ברציפות.

למעלה מ-1,000 נשים השתתפו השבוע בכנס ענק שערך ארגון "חסדי נעמי" כאות הוקרה ותודה לחברת "מטרנה" על תרומתה לקהילה במשך 10 שנים ברציפות במסגרת מבצע "מטרנה מצווה".

יו"ר "חסדי נעמי" הרב יוסף כהן אמר בכנס: "כל תודה שנגיד או כל מתנה ולו הגדולה ביותר שנעניק לחברת "מטרנה", אין בה בכדי להביע את רגשות ליבנו על העזרה הגדולה אותה אנו זוכים לקבל במאור פנים ממטרנה זה 10 שנים. לכן השנה יזמנו "תודה רוחנית" על ידי קיום הערב הגדול הזה עם סעודת אמנים רבת משתתפים. וכל הברכות והאמנים שנאמרו בערב הזה, ניזקפו לזכותם של ראשי ומנהלי חברת מטרנה, שהקב"ה ימשיך ויצליח בידם".

מנכ"ל מוצרי מעברות חברת האם של מטרנה, מר יגאל גלי, שנרגש מהמעמד הגדול אמר כי אכן זו המתנה הטובה והראויה ביותר שמטרנה יכלה לקבל מ"חסדי נעמי" ומהציבור. "בראש ובראשונה אנו רואים לנגד עינינו את אותם אלפי תינוקות הנעזרים במטרנה, וכחברה הוגנת אנו מרגישים חובה קדושה לעזור לתינוקות אלו".

מר יגאל גלי אף הודה לכל מתנדבי ופעילי "חסדי נעמי" שפועלים במסירות רבה בכל השנים להפעלת המבצע ולהצלחתו, כמו כן הודה לכלל הציבור שנרתם לאסוף את הכפיות, ובכך לזכות את מטרנה בתרומה גדולה יותר למען הקהילה.

במהלך הערב, העניק יו"ר חסדי נעמי הרב יוסף כהן, תעודת הוקרה מיוחדת למנכ"ל מוצרי מעברות עבור חברת מטרנה. בסיום הערב, נגשו משתתפות רבות להודות על החוויה הרוחנית הגדולה לה זכו במהלך הערב, מסעודת האמנים המרגשת וכן מההרצאות המרתקות והמחזקות אותן שמעו במהלך הערב המיוחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן