במלאת עשור לפעילות: ברכת רב העיר אשדוד

במלאת 10 שנים לפעילות "חסדי נעמי" בסניף אשדוד ולקראת התרחבות הפעילות בעיר, נפגשו יו"ר "חסדי נעמי" הרב יוסף כהן ונציגי העמותה עם רבה הראשי של אשדוד הרב יוסף שיינין.

בימים אלה מלאו עשור שנים לפעילות החסד והנתינה של "חסדי נעמי" בעיר הנמל הדרומית – אשדוד, מתוך 28 שנות הקמת הארגון ופעילותו הארצית.

כ-500 משפחות נזקקות מתושבי העיר מקבלות באופן קבוע סלי מזון, פירות וירקות וזרם הפניות רק הולך וגובר.

החלוקה באשדוד מתבצעת כיום במקלט של בנין מגורים, ומופעלת ע"י משפחה יקרה שנרתמה לנושא ללא קבלת תמורה, ומרכזת מידי שבוע את פעילות המתנדבים, האורזים ומכינים את עשרות הטונות של מצרכי המזון, הפירות והירקות לנזקקים.

ב"חסדי נעמי" שוקדים על הכנת תוכנית להרחבת הפעילות באשדוד, במסגרתה יעבור מרכז החלוקה למקום מרווח ומכובד יותר ויועמק הקשר ושיתוף הפעולה עם הרשויות, גורמי הרווחה ורבני העיר.

כאמור, השבוע נפגשו יו"ר "חסדי נעמי" ונציגי העמותה עם הרב הראשי האשכנזי של אשדוד הרב יוסף שיינין שהודה בחום ל"חסדי נעמי" על פעילותה המבורכת בעיר מזה עשור שנים, ועל היוזמה ורוח הנתינה הבלתי פוסקת. "אתם מחיים נפשות ממש, מצוות גמילות החסדים שאתם עוסקים בה היא היסוד עליו העולם עומד" אמר הרב.

הרב שיינין ונציגי העמותה דנו בתוכניות התרחבות הפעילות בעיר והעלו מספר רעיונות לקידום ולשיתוף פעולה. בתוך כך, ביקש הרב באופן אישי את קופת הצדקה של 'חסדי נעמי' עבור משרדו. ומייד כשקבלה הוציא תרומה מכיסו ושלשל לקופה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן